آفتاب
نماینده بیرجند:

استیضاح وزیر اقتصاد در صورت عدم تعیین تکلیف موسسه میزان قطعی است

استیضاح وزیر اقتصاد در صورت عدم تعیین تکلیف موسسه میزان قطعی است

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: استیضاح وزیر اقتصاد در صورت عدم تعیین تکلیف موسسه میزان قطعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز یکشنبه تذکرات شفاهی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور مطرح شد.

بر این اساس ابراهیم نکو نماینده مردم رباط‌کریم در تذکری به رئیس سازمان صدا و سیما از عدم پوشش تصویری و خبری استقبال مردم از رئیس‌جمهور انتقاد کرد و خواستار تاسیس شبکه استانی مستقل شد.

در ادامه محمد دامادی نماینده مردم ساری در تذکری به رئیس کل بانک مرکزی گفت: موسسه مهر اعتماد آریا در ساری سرمایه ۱۰ هزار شهروند این شهرستان را بلعیده است. هر چه زودتر این مشکل را تعیین تکلیف کنید.

در ادامه محمدسعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد در تذکری نسبت به بی‌عدالتی، باندبازی و بی‌قانونی در وزارت نیرو انتقاد کرد و گفت: کسی حق ندارد پروژه‌های هشت تا ۱۰ ساله را در شهرستان‌ها تعطیل کند.

وی گفت: دولت شغل ایجاد نکرده و قصد دارد با تعطیلی این پروژه‌ها، مشاغل موجود را نیز نابود کند.

زمانیان همچنین از عدم پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد انتقاد کرد.

در ادامه ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان در تذکر شفاهی بزرگترین مشکل مردم کشور را بیکاری خواند و گفت: عدم پرداخت سرمایه در گردش به صنعتگران و کشاورزان موجب تعطیلی تولید شده است.

محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند نیز در تذکر شفاهی خطاب به وزیر اقتصاد، اظهار داشت: چنانچه تکلیف موسسه میزان مشخص نشود، استیضاح وزیر اقتصاد قطعی خواهد بود.

وی ادامه داد: سپرده‌گذاران امروز بانک مرکزی تحصن کرده‌اند و خواستار بازگرداندن پول‌هایشان هستند.

کد N922824

وبگردی