آفتاب

ونگر: اهمیت رویارویی با کریستال‌پالاس دو چندان است

ونگر: اهمیت رویارویی با کریستال‌پالاس دو چندان است

سرمربی آرسنال تاکید کرد به خاطر شکست هفته نخست‌شان مقابل وستهام، رویارویی با کریستال پالاس اهمیتی دو چندان برایشان دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، توپچی‌ها امروز (یکشنبه) از ساعت 17 در زمین کریستال پالاس در هفته دوم لیگ برتر انگلیس به میدان می‌روند. آرسنال در هفته نخست با نتیجه دو بر صفر مقابل وستهام شکست خورد و کریستال پالاس نیز موفق شد با حساب سه بر یک در خانه نوریچ سیتی به برتری برسد.

به نظر می‌رسد تیم تحت هدایت آرسن ونگر در فصل جاری یکی از تیم‌هایی است که برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می‌جنگد. توپچی‌ها در دو فصل گذشته موفق شده‌اند، عنوان قهرمانی در جام حذفی انگلیس را جشن بگیرند. این تیم در تورهای پیش فصل هم نتیجه‌های بسیار خوبی کسب کرده است اما شکست در روز نخست لیگ مقابل تیمی مانند وستهام، یک‌بار دیگر انتقادها را به سوی سرمربی فرانسوی آرسنال روانه کرده است.

ونگر دراین‌باره اظهار داشت: گاهی وقت‌ها تیم ما خیلی خوب به نظر می‌رسد. اگر بخواهم در مورد قدرت خط تهاجم تیمم در هفته نخست لیگ برتر حرف بزنم، باید بگویم که به هیچ وجه خوب نبود. همه ما فکر می‌کردیم در آن دیدار خانگی به یک پیروزی ساده دست پیدا می‌کنیم. باید نگاهی هم به تیم حریف یعنی وستهام می‌انداختیم. آنها بسیار جنگجویانه ظاهر شدند. این تیم در رقابت‌های امسال لیگ اروپا هم حضور دارد. این مساله به آنها برتری محسوسی مقابل ما داده بود. نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما می‌دانم کریستال پالاس هم بدون شک کار را برای ما سخت خواهد کرد. نباید از این موضوع تعجب کنیم. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که بهترین نمایش‌مان را داشته باشیم و عملکرد متفاوتی نسبت به دیدار با وستهام ارائه کنیم. اگر خودمان را برای این دیدار آماده نکنیم، همه‌مان می‌دانیم چه اتفاق‌هایی رخ می‌دهد.

شکست مقابل کریستال پالاس به معنای آن است که ونگر هر دو دیدار آغازین لیگ انگلیس را با باخت آغاز کرده است. این در حالی است که امتیازگیری تیم‌ها در ابتدای لیگ می‌تواند برتری محسوسی در ادامه فصل به آنها بدهد. با این که ونگر تلاش می‌کند از اهمیت رویارویی با کریستال پالاس بکاهد اما در هر حال دوست ندارد هیچ‌گونه پیش‌بینی در مورد این پیکار هم داشته باشد.

ونگر دراین‌باره هم عنوان کرد: واکنش هر تیم به شکست به نوعی رفتار روان‌شناسانه است. شکست مقابل وستهام همه‌مان را ناراحت کرد. می‌توانیم از خودمان بپرسیم که آن شکست چرا اتفاق افتاد اما حقیقت این است که برای فراموش کردن آن باید نتیجه بسیار خوبی مقابل کریستال‌پالاس بگیریم. رفتارها و واکنش‌های افرادی که خارج از باشگاه هستند برای هیچ‌یک از ما مهم نیست. به هیچ وجه از واکنش‌های آنها نگران نمی‌شوم. تمرکزم را روی کارم قرار می‌دهم. نمی‌خواهم کاری کنم و به این که همه می‌گویند آرسنال در خانه شکست خورد و گلی هم به ثمر نرساند، واکنشی نشان بدهم. فوتبال ورزشی به شدت همه‌گیر است. همه مردم در مورد فوتبال نظر می‌دهند. اطلاعاتی که هر شخص در مورد فوتبال دارد، نیز بسیار بالاست. همه در مورد تمام دیدارها همه چیز را می‌دانند. اگر هم بخواهید می‌توانید همه آمار و اطلاعات مربوط به بازی‌ها را بیابید. فوتبال در سال‌های اخیر تغییرهای بسیاری کرده است و ما هم باید با آن کنار بیاییم. شکست مقابل وستهام موجب شد جدال با کریستال پالاس اهمیت بسیار بیشتری پیدا کند. فوتبال ورزشی است که همواره باید صبر کرد و دید که یک تیم چطور می‌تواند به شکست قبلی خود واکنش نشان دهد. به همین دلیل اهمیت رویارویی با پالاس دوچندان شده است.

انتهای پیام

کد N922739

وبگردی