آفتاب

حماس: عملیات رام‌الله نشانگر تداوم راه مقاومت است

حماس: عملیات رام‌الله نشانگر تداوم راه مقاومت است

یک سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت: حمله جوان فلسطینی با چاقو به نظامی صهیونیستی در جنوب رام‌الله نشانگر ادامه راه شهدا است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسام بدران، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) ادامه داد: رژیم صهیونیستی در کرانه باختری دست به تباهی می‌زند و همواره نگران واکنش کوبنده فلسطینیان است.

وی تصریح کرد: جوانان فلسطینی شیوه بیرون راندن اشغالگران صهیونیست از سرزمین فلسطین را می‌دانند. آنان هم‌اکنون با عزم و اراده ای پولادین گام در این مسیر گذاشته اند.

وی از تمامی گروه‌های مقاومت در کرانه باختری خواست تا توانمندی‌های جوانان فلسطینی را برای ضربه زدن به رژیم صهیونیستی و خدمت به مقاومت به کار بگیرند.

وی بار دیگر از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا دست از همکاری امنیتی با رژیم اشغالگر قدس بردارد و به جای سرکوب تحصن خانواده‌های بازداشت‌شدگان فلسطینی به مبارزه با رژیم صهیونیستی برخیزد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک نوجوان فلسطینی شامگاه روز شنبه پس از حمله به یک نظامی رژیم صهیونیستی در تقاطع شهرا بیتا در جنوب نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید. این نوجوان فلسطینی به یکی از نظامیان رژیم صهیونیستی در ایست بازرسی بیتا در نزدیکی نابلس حمله کرده و او را از ناحیه کتف زخمی کرد. نظامیان رژیم صهیونیستی بلافاصله به سمت این جوان فلسطینی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

یک جوان فلسطینی دیگر نیز ظهر روز شنبه با چاقو به یک نظامی صهیونیست در پست بازرسی "اوفر" حمله‌ور شد و چندین ضربه به او زد و او را زخمی کرد. این جوان فلسطینی پس از زخمی شدن به ضرب گلوله صهیونیست‌ها بازداشت شد.

انتهای پیام

کد N922091

وبگردی