آفتاب
بیات خواستار شد

مرکز آموزش استاندارد غرب کشور در ساوه مستقر شود

مرکز آموزش استاندارد غرب کشور در ساوه مستقر شود

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: شهرستان ساوه از ظرفیت کامل برای استقرار مرکز آموزش استاندارد غرب کشور برخوردار است.

"شهلا میرگلوبیات" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه مرکزی- افزود: این شهرستان بزرگترین شهر صنعتی خاورمیانه از لحاظ مساحت و تنوع تولیدات است و حدود نیمی از صنایع را در خود جای داده است، از این رو رسیدن واقعی این شهرستان به جایگاه واقعی استاندارد ضروری است.

وی بیان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده و با بهره‌برداری از ساختمان اداره استاندارد این شهرستان بتوان خدمت‌رسانی در این حوزه را به غرب کشور محقق کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه با ابراز خرسندی از تکمیل ساختمان اداره استاندارد ساوه گفت: صاحبان صنایع در این شهرستان بدلیل فعال نبودن اداره استاندارد برای انجام کوچکترین آزمایشی مجبور به طی مسافت ساوه تا اراک بودند که با استقرار این اداره و تکمیل ساختمان اداری آن این مشکل بزرگ صنعتگران برطرف شد.

وی با تاکید بر تامین زیرساخت‌های لازم در شهرستان‌های ساوه و زرندیه به عنوان قطب بزرگ صنعتی کشور تصریح کرد: فعالیت کامل اداره استاندارد ساوه، عامل مهمی برای ارتقای کیفیت محصولات تولیدی در این شهرستان است.

این نماینده مجلس درباره تامین تجهیزات مورد نیاز اداره استاندارد ساوه نیز گفت: در خصوص تامین تجهیزات و نیروی انسانی متخصص برای انجام آزمایشات تخصصی و نیز سرویس‌دهی به غرب کشور، مکاتباتی با مراجع ذیربط انجام شده و بزودی با تامین اعتبارات و نیز نیروی انسانی کارآمد این نیاز نیز برطرف خواهد شد.

انتهای پیام

کد N921424

وبگردی