آفتاب
در فایلی صوتی؛

پسر بن لادن خواهان جنگ علیه آمریکا، اسرائیل، فرانسه و انگلیس شد

پسر بن لادن خواهان جنگ علیه آمریکا، اسرائیل، فرانسه و انگلیس شد

پایگاه خبری «سایت»، وابسته به گروه‌های تندرو به تازگی فایل صوتی منسوب به حمزه بن لادن، پسر اسامه بن لادن را منتشر کرده که در آن وی خواهان حملات علیه آمریکا، اسرائیل، فرانسه و انگلیس است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این فایل صوتی به نظر یک فایل قدیمی است؛ چراکه حمزه بن لادن، پسر رهبر القاعده در آن با ملاعمر، رهبر سابق جنبش طالبان بیعت کرده و تلاش‌های ناصر الوحیشی، رهبر سابق گروه "القاعده در شبه‌جزیره عرب"و فرد شماره 2 القاعده را که اخیرا اخباری از مرگ وی منتشر شد تقدیر می‌کند.

سخنگوی این فایل خود را حمزه بن لادن معرفی کرده و ایمن الظواهری، رهبر القاعده را «رفیق جهاد با پدر» خود می‌داند و شاخه‌های القاعده در شبه جزیره عرب، سوریه، فلسطین، عراق، مغرب، سومالی، هند، چچن، اندونزی و میانمار را می‌ستاید.

وی به "جنگ صلیبی" که جورج بوش پسر، ( از روسای جمهور آمریکا) به راه انداخته اشاره و تاکید می‌کند:"باید اقدامات جدی علیه جنگ صورت بگیرد. این حمله جنگ علیه تروریسم یا گروه مشخصی نیست؛ بلکه جنگ صلیبی علیه اسلام است."

وی در ادامه به دفاع از غزه، مسجد الاقصی و بازداشت‌شدگان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی دعوت کرده و آمریکا را مسوول مشکلات فلسطینی‌ها به دلیل حمایت از اسرائیل می‌داند.

حمزه بن لادن خواهان کشتن یهودی‌ها و آمریکایی‌هایی نه‌تنها در فلسطین و افغانستان بلکه در تمامی کره زمین می‌شود.

وی همچنین خواهان انتقال جنگ از کابل، بغداد و غزه به واشنگتن،لندن، پاریس و تل‌آویو و تمامی منافع آمریکایی، یهودی و غربی در جهان شده و بر اقتدا به مبارزه حسن و محمد مراح، که در مارس 2012 به ضرب گلوله پلیس فرانسه کشته شد، عمر فاروق، (از خلفای اهل سنت) و تیمور و جوهر سارنایف، از متهمان بمب‌گذاری مسابقات ماراتن بوستون 2013 تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N921317

وبگردی