آفتاب

سرقت از خانه زیر دوربین مداربسته!

سرقت از خانه زیر دوربین مداربسته!

پلیس آگاهی با انتشار تصویر یک سارق منزل در حین سرقت از شهروندان خواست وی را شناسایی کنند.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تاریخ 26 تیرماه امسال یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری 121 سلیمانیه به مأموران اعلام کرد که منزلش واقع در خیابان پیروزی – انتهای خیابان مقداد مورد سرقت قرار گرفته است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت منزل"و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 14 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه ششم آگاهی، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: به همراه خانواده در تاریخ 23 تیرماه به منزل یکی از بستگان رفته و در حدود ساعت 23 همان شب به خانه بازگشتیم و متوجه موضوع سرقت نشده اما دو روز بعد به‌ دلیل پیدا نشدن طلا و جواهرات اعضای خانواده و همچین وجود شواهد مبنی بر دست‌کاری در سیم کشی دوربین های مداربسته نصب شده در خانه و نهایتا به‌هم ریختگی در چیدمان وسایل منزل به‌ویژه در اتاق فرزندانم، به بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته پرداخته و متوجه حضور جوانی ناشناس در داخل خانه شدیم.

مالباخته در توضیح تصاویر زمان سرقت به کارآگاهان گفت: سارق در ساعت 21 از بالکن منزل واقع در طبقه دوم وارد آپارتمان شده؛ ابتدا با چراغ قوه به بازرسی کلی پرداخته و در ساعت 21:38 بعد از حصول اطمینان از عدم حضور ساکنان وارد اتاق فرزندانم شده و کلید برق اتاق را روشن و صرفا به دنبال طلا‌ها می‌گشته که فیلم به خوبی زمان سرقت طلا‌ها را نشان می‌دهد. ضمنا از آنجائیکه گاو صندوق نیز در داخل اتاق فرزندانم قرار داشته و سارق قصد سرقت محتویات داخل آن را داشته اما با وجود پیگیری‌های بسیار خوشبختانه موفق به پیدا کردن کلید گاو صندوق نشده است. در آخرین لحظه سارق متوجه دوربین های مداربسته شده و تلاش کرده تا آن را از کار بیندازد اما موفق به این کار نشده است.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده و برای شناسایی و دستگیری هرچه سریع تر متهم دستور انتشار بدون پوشش تصویر به‌دست آمده این شخص از سوی مقام قضایی صادر شده است، بنابراین کلیه کسانی که موفق به شناسایی تصویر متهم (سارق) شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، محل سکونت، محل های تردد و حتی دیگر اقدامات مجرمانه این شخص دارند می‌توانند هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 33190005 در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

انتهای پیام
کد N920713

وبگردی