آفتاب
کیاسری خبر داد

مهلت دو هفته‎ای دیوان عدالت اداری به سایت‌های فاقد مجوز

مهلت دو هفته‎ای دیوان عدالت اداری به سایت‌های فاقد مجوز

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی دیوان عدالت دو هفته‌ به سایت‎های فاقد مجوز فرصت داده شده که مجوز دریافت کنند و اگر خلاف آن اتفاق بیافتد، فیلتر خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، سید رمضان شجاعی کیاسری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص پوشش خبری توافق هسته‌ای اظهار کرد: صدا و سیما در مقابل توافق نامه و 1+5 موضع‎گیری دارد ولی وظیفه صدا وسیما این است منصفانه اطلاع‌رسانی کند البته توافقنامه هم مخالف و هم موافق دارد اما صداو‌سیما باید بی‌طرف باشد.

شجاعی درباره وظیفه کاندیداها در موضوع انتخابات نیز گفت: رسانه‌ها نماینده افکار عمومی مردم هستند و باید زمینه‌ساز انتخابات باشند و اگر خود را ارزان بفروشند حرفه خبرنگاری خود را زیر سوال می برند و مانند عضو ستادها می‌شوند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از 4 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، علوم و تحقیقات و آموزش و پرورش که بیشترین سر و کار را با بحث کاغذ دارند دعوت شده تا به مازندران سفر کنند و تاکنون تصمیم بر آن شده که کاغذ را از داخل کشور خریداری کنند و صنایع چوب و کاغذ که در حال ورشکستگی هستند نجات داده شوند.

شجاعی درباره آخرین وضعیت قانون جامع رسانه‌ها گفت: قانون جامع رسانه‌ها اجازه می‌دهد حمایت لازم از رسانه‌ها صورت گیرد و کمیسیون فرهنگی مجلس هم این طرح را به رئیس مجلس داده که به دولت الزام کند البته مجلس نمی‌تواند طرحی بدهد که برای دولت بار مالی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

کد N920535

وبگردی