آفتاب
با غیبت محجوب در مسابقه انتخابی؛

رامین صفویه مسافر رقابتهای جودو قهرمانی جهان شد

رامین صفویه مسافر رقابتهای جودو قهرمانی جهان شد

با غیبت جواد محجوب در رقابتهای انتخابی، کادر فنی تیم ملی این فرصت را به رامین صفویه دارنده مدال طلای المپیک نوجوانان داد تا در ترکیب تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، جواد محجوب جودوکار وزن ۱۰۰- کیلوگرم تیم ملی ایران در آغاز دور جدید اردوهای تیم ملی غیبت داشت و در مسابقات انتخابی روز چهارشنبه ۲۱ مردادماه حاضر نشد. با توجه به صحبت وی با کادر فنی تیم ملی و فرصتی که در همین رابطه شورای فنی به محجوب برای حضور در دیدار انتخابی با رامین صفویه در تاریخ ۲۳ مردادماه (امروز جمعه) داد، این جودوکار باز هم در اردوها و مسابقه انتخابی حاضر نشد و در نهایت کادر فنی تیم ملی نام صفویه را به عنوان عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان در وزن 100- کیلوگرم اعلام کرد. 

تاکنون حضور سه عضو تیم ملی جوانان به اسامی محمد صدیقی در وزن ۶۰- کیلوگرم ، مهدی فتحی پور در وزن ۶۶- کیلوگرم  و رامین صفویه در وزن ۱۰۰- کیلوگرم  به همراه  وحید بنا در وزن ۷۳- کیلوگرم و  سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم در رقابتهای قهرمانی جهان قطعی شده است. البته صفویه مشکل خروج از کشور را دارد که فدراسیون در تلاش است مقدمات حضور وی در این دوره از رقابتها را فراهم کند.

رقابتهای جودو قهرمانی جهان طی روزهای دوم تا هشتم شهریورماه به میزبانی قزاقستان در آلماتی برگزار خواهد شد. 

کد N920532

وبگردی