آفتاب
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

مدیری که چرخه اقتصاد را از کار بیندازد مفسد اقتصادی است

مدیری که چرخه اقتصاد را از کار بیندازد مفسد اقتصادی است

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: مدیری که چرخه اقتصاد را از کار بیندازد مفسد اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی در جمع تولیدکنندگان این استان افزود: کمیته حمایت قضایی تلاش می‌کند تا جزیره‌های جدا شده از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان را به یکدیگر به وسیله قانون ارتباط دهد.

وی با اشاره به این‌که «صنعتگران مظهر یکی از اسامی خداوند(صانع) است» ادامه داد: تاثیر کار تولیدکنندگان، حفظ هویت دینی و ملی و ایجاد امنیت در کشور است.

قدرتی اظهار کرد: تولیدکنندگان سرداران و افسران جهاد اقتصادی هستند و مسئولان باید به این افراد به عنوان نیروهای کمک کننده نگاه کنند.

وی با بیان این‌که «ریشه همه جرائم و آسیب‌های اجتماعی شرک و کفر است» تصریح کرد: اگر ایمان قوی شود جرائمی همچون اختلاس و سرقت اتفاق نمی‌افتد و فقر زمینه‌ساز این امر است.

این مقام قضایی تاکید کرد: فقر اگر به انسان فشار وارد کند موجب می‌شود تا به سوی کفر و شرک روی آورد.

وی با اشاره به سخن امام صادق(ع)، خاطرنشان کرد: تولید کننده باید سه مولفه اصلی امانت‌داری، درست‌کاری و مهارت در رشته کاری را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به این‌که «گاهی اوقات مالیات به صورت علل الرأس برای اخذ مالیات وارد می‌شود» گفت: این امر اشکال از این اداره نیست بلکه گاهی اوقات خود افراد نسبت به پرداخت مالیات اقدام نمی‌کنند.

انتهای پیام

کد N920299

وبگردی