آفتاب

پیام تبریک لاریجانی به رئیس مجلس و دبیرکل حزب الله لبنان

پیام تبریک لاریجانی به رئیس مجلس و دبیرکل حزب الله لبنان

خانه ملت نوشت:

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیام های جداگانه فرا رسیدن سالروز پیروزی مقاومت لبنان طی جنگ 33 روزه در برابر رژیم اشغالگر قدس را به نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تبریک و تهنیت گفت.

در بخشی از این پیام‌ها آمده است: بی‌شک این رخداد به یادماندنی، در نتیجه ایثار و مجاهدت رزمندگان مقاومت و مدیریت بی‌نظیر و وحدت و همدلی رهبران فهیم لبنان حاصل گردیده است.

متن کامل پیام‌های رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

جناب آقای نبیه بری رئیس محترم مجلس نمایندگان جمهوری لبنان

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

با کمال خرسندی از جانب خود و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، سالروز پیروزی بزرگ و تاریخی ملت قهرمان و مقاوم لبنان را در برابر رژیم صهیونیستی طی جنگ 33 روزه به جنابعالی و نمایندگان مجلس لبنان صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم. بدون شک این رخداد بیاد ماندنی، در نتیجه ایثار و مجاهدت رزمندگان مقاومت و مدیریت بی‌نظیر و وحدت و همدلی رهبران فهیم لبنان به ویژه جنابعالی و دبیر کل محترم حزب الله حاصل گردید. سربلندی و سرافرازی جنابعالی، نمایندگان محترم مجلس و ملت بزرگ لبنان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله دبیر کل محترم حزب الله لبنان

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سالروز حماسه به یاد ماندنی پیروزی ملت بزرگ لبنان و فرزندان مجاهدش در مقاومت اسلامی و ملی طی جنگ 33 روزه در برابر دشمن جنایتکار صهیونیستی را از طرف خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جنابعالی، رزمندگان مقاومت و همه ملت عزیز و حماسه ساز لبنان تبریک و تهنیت می‌گویم. بی‌شک این پیروزی بزرگ با عنایت خداوند متعال و جان فشانی‌های غیورمردان مقاومت به خصوص شهدای عزیز و پایداری غیر قابل توصیف مردم شریف لبنان و مدیریت و رهبری جنابعالی و سایر مسئولان فهیم لبنان خلق گردید. امید است در پرتو عنایات خداوند بزرگ شاهد پیروزی‌های بزرگتر مقاومت اسلامی در مقابل دشمن صهیونیستی و گروه‌های تروریستی باشیم. از خداوند متعال سربلندی و سرافرازی روز افزون جنابعالی، رزمندگان مقاومت و ملت بزرگ لبنان را مسئلت می‌نمایم.

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

 

2929

کد N919844

وبگردی