آفتاب

جعفر زاده:شکایت یاران احمدی نژاد از روحانی برای رد گم کنی است/ دولت دهمی‌ها از مردم عذرخواهی کنند

جعفر زاده:شکایت یاران احمدی نژاد از روحانی برای رد گم کنی است/ دولت دهمی‌ها از مردم عذرخواهی کنند

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید: توصیه من به رئیس دولت نهم و دهم و اطرافیانش این است که به جای شکایت از دیگران، از مردم عذر خواهی کنند.

غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي در گفتگو با خبرآنلاين در خصوص شكايت سريالي مقامات دولت دهم از برخي دولتمرادن حسن روحاني خاطرنشان كرد: به نظر مي رسد كه اين شكايت ها آخرين حركت براي گم كردن اصل موضوع و رد گم كني باشد از اين رو توصيه من به دولت هاي نهم و دهم، عذرخواهي از مردم است.

وي افزود: اينكه بگوييم دولت هاي نهم و دهم اصلا خدمتي نكرده اند، اين طور نيست بلكه خدماتي را انجام داده اند اما در قبال اين خدمات، به دليل غرور كاذبي كه به آن ها دست داد، مرتكب اشتباهات فراواني نيز شدند و اعتماد بي حدّ و حصر به اطرافيان منتج به اين شد كه بعضي از اطرافيان رئيس جمهور دچار تخلفاتي شدند كه بايد با اين تخلفات در دستگاه قضايي و مطابق با قانون رسيدگي شود.

نماينده مردم رشت در خانه ملت تصريح كرد: رئيس جمهور سابق نبايد اين قدر گارد بگيرد و از اقدامات اشتباه اطرافيانش حمايت كند بلكه بايد عذرخواهي و سكوت اختيار كند.

جعفرزاده تصريح كرد:از مسئولان و مقامات دولت جديد هم انتظار داريم كه فضاي كشور را ملتهب نكنند و به جاي رسانه اي كردن موارد شكايت،مستندات خود را به قوه قضائيه ارائه دهند.

اين نماينده مجلس نهم خاطرنشان كرد: مسئولان دولت دهم به دليل اينكه از تخريب چهره خود جلوگيري كنند، تنها راه را اين ديده اند كه فعلا شكايت كنند و به جامعه وانمود كنند كه تقصيري ندارند اما اين كارمعنايي ندارد بلكه قوه قضائيه بايد نظر راجع به اين پرونده ها نظر خود را اعلام كند و همه بايد تسليم قانون باشيم.

عضو فراكسيون رهروان ولايت با بيان اينكه دو طرف بايد داور بازي را قبول داشته باشند، افزود: احمدي نژاد و تيمش نمي توانند زماني كه قوه قضاييه رايي را صادر مي كند ، اين نهاد را تخريب كنند و بعد اگر كسي چيزي به آن ها گفت كه به مذاق شان خوش نيامد دوباره به قوه قضايي شكايت كنند و اين برخورد دوگانه است كه بايد مسئولان دولت نهم و دهم از آن پرهيز كنند.

وي ادامه داد: بالاخره بايد مشخص شود كه مقامات دولت گذشته قوه قضائيه را به عنوان داور قبول دارند يا ندارند، اگر قبول دارند بايد هر رايي كه از سوي دستگاه فضايي براي هريك از اطرافيان آن ها صادر شده و مي شود را بپذيرند.

29220

کد N919528

وبگردی