آفتاب

پربیننده سیاسی چهارشنبه: از افشاگری کیهان تا چاپ عکس مجری بی بی سی و درگیری با پژاک در کردستان

پربیننده سیاسی چهارشنبه: از افشاگری کیهان تا چاپ عکس مجری بی بی سی و درگیری با پژاک در کردستان

پربیننده ترنی خبر سیاسی امروز «شهادت شماری ازبسیجیان کامیاران در درگیری با پژاک» بود و پس از آن انتشار اخباری از دو روزنامه اصولگرای کیهان و وطن امروز و همچنین ذکر حافظه یا کوتاه از سخنان آیت الله علم الهدی در حمایت از احمدی نژاد، بیشترین بیننده را داشته است.

صادق زیبا‌کلام در همایش اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کهگیلویه به انتقاد از رویکرد مجلس نسبت به مذاکرات پرداخت. او گفت:حساسیت امروز مجلس بر سر مسئله هسته‌ای «کار خوبی» است. بدترین پاسخی که ما اصلاح‌طلبان می‌توانیم به مجلس بدهیم این است که شما در هشت سال گذشته کجا بودید؟ در 6 سالی که آقای جلیلی مذاکره می‌کرد کجا بودید؟ ( اینجا را ببینید.)

امام جمعه مشهد شش سال پیش از این تریبون گفت: ما به احمدی‌نژاد احترام می‌گذاریم و از رای‌مان هم پشیمان نیستیم. ( اینجا  را ببینید.)

مقابله جدید با ضد انقلاب

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان از شهادت جمعی از بسیجیان شهرستان کامیاران در درگیری با عوامل ضد انقلاب در این شهرستان خبر داد. ( اینجا را ببینید.)

مستندات کیهان برای ارتباط اوباما با جنبش سبز در سال 88

«مایکل لدین» از حامیان کودتای مخملی و مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا و عضو برجسته مؤسسه «آمریکن اینترپرایز» و دستیار ویژه «دونالد رامسفلد» وزیر دفاع اسبق آمریکا و «دیک چنی» معاون جرج بوش در یادداشتی در نشریه «فوربس» نوشت: سناتور «چاک شامر» نقش مستقیمی در نامه نگاری محرمانه بین دولت اوباما و سران آشوب علیه دولت ایران در سال 1388 و در پی انتخابات ریاست جمهوری داشته است. ( [keyword]اینجا را ببینید.)

مسئول رسانه‌ای دفتر سیدمحمد غرضی در رابطه با گفت‌وگوی اخیر منتشر شده از وی با یکی از رسانه‌های خارجی با بیان این‌که متن این گفت‌وگو مورد تحریف قرار گرفته است، اظهار کرد: از رسانه‌های داخلی درخواست می‌کنیم که از بازنشر این گفت‌وگو خودداری کنند.( اینجا را ببینید.)

روزنامه وطن امروز عکس یک امروز خود را به فرناز قاضی زاده و مسعود بهنود، مجری و کارشناس شبکه فارسی بی بی سی اختصاص داده است.( اینجا را ببینید).

روزنامه آرمان، در گفت و گو با فیض الله عرب سرخی درباره اینکه «چرا احمدی‌نژاد از بقایی حمایت کرد اما از رحیمی که معاون اولش بود و به نوعی به وی نزدیک‌تر بود، حمایت نکرد؟» نوشته است که اتهامات رحيمي مربوط به قبل از معاون اولي وي بوده اما بقايي به دليل آنچه در دولت دهم کرده، متهم شده است. (اینجا را ببینید.)

سايه سنگين استيضاح

سایه سنگین استیضاح در حالی طی دو سال گذشته بر سر وزرای روحانی سنگینی می کند که در دولت احمدی نژاد اولین استیضاح موفق، سه سال پس از آغاز به کار دولت نهم اتفاق افتاد. ( اینجا را ببینید.)

حجت الاسلام مهدي طائب گفت: در متن توافق نامه آمده اگر ایران موشک خاص هسته ای بسازد تهدید کننده است که این متن قابل تفسیر است که همه موشک های ایران قابلیت حمل کلاهک اتمی را دارند پس ایران قصد تخریب را دارد؛ باید صبر کرد این شیطنت 5 ماه دیگر مشخص خواهد شد. ( اینجا را ببینید).

/27212

کد N919391

وبگردی