آفتاب

استعفای دسته جمعی قانونگذاران حزب جنبش متحده قومی پاکستان

استعفای دسته جمعی قانونگذاران حزب جنبش متحده قومی پاکستان

قانونگذاران حزب سیاسی جنبش متحده قومی پاکستان از استعفای دسته جمعی خود در اعتراض به بی عدالتی ها و سرکوب‌گری هایی که علیه فعالان این حزب انجام شده خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)،‌به نقل از خبرگزاری آناتولی، ده ها تن از سیاستمداران حزب سیاسی جنبش متحده قومی پاکستان در اعتراض به سرکوب‌گری ها علیه فعالان این حزب استعفا کردند. امروز (چهارشنبه) بیش از 80 تن از قانونگذاران این حزب بانفوذ که چهارمین حزب سیاسی بزرگ پاکستان است از کرسی های خود در پارلمان، سنا و همچنین مجلس استانی مربوط به استان سند استعفا کرده و نیروهای امنیتی پاکستان را متهم به عملیات یک طرفه علیه فعالان متعلق به خود کردند.

فاروق ستار، رهبر پارلمانی حزب جنبش متحده قومی به خبرنگاران در خارج از پارلمان گفت:‌ ما در اعتراض به بی عدالتی و سرکوب‌گری علیه حامیان و فعالان حزب جنبش متحده قومی در شهر کراچی از هر سه مجلس پاکستان استعفا کرده ایم.

وی تاکید کرد:‌ نیروهای امنیتی پاکستان ما را به حاشیه راندند تا به رقبای سیاسی ما در شهر کراچی میدان بدهند

این در حالی است که عملیات نیروهای امنیتی پاکستان علیه شبه‌نظامیان طالبان در شهر کراچی اعضای حزب جنبش متحده قومی را نیز هدف قرار داده و اوایل سال جاری میلادی چند دفتر این حزب هدف یورش قرار گرفت.

انتهای پیام

کد N919296

وبگردی