آفتاب
نماینده کرمان:

حضور مردم در صحنه‌های انقلاب، مستکبرین را عصبانی می‌کند

حضور مردم در صحنه‌های انقلاب، مستکبرین را عصبانی می‌کند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: وجود ولی فقیه در کشور ما یک نعمت الهی است و با نگاهی به تاریخ می بینیم که هر جا ولی تنها گذاشته شد، جامعه اسلامی به سمت نابودی پیش رفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، "محمدرضا پورابراهیمی" با اشاره به همزمانی سالروز شهادت رییس مذهب شیعه با ورود کاروان شهدای غواص به استان کرمان، گفت: شهدا با ورود خود به کرمان عطر دوران دفاع مقدس را به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه ملت صبور و شهیدپرور استان کرمان با استقبال حماسی خود نشان دادند که پیوندشان با شهدا ناگسستنی است، افزود: 18 مرداد سال 1394 در تاریخ کرمان ثبت و ماندگار شد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه حماسه حضور مردم برای تشییع شهدای غواص، خفتگان را بیدار کرد، اظهار داشت: مردم کرمان با این حضور باشکوه خود عظمت نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با بیان اینکه در این چند روز جایی نبود که از شهدا نام برده نشود، خاطر نشان کرد: آن چیزی که باعث عصبانیت مستکبرین جهان می شود، همین حضور مردم ایران اسلامی در صحنه‌های انقلاب است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس رمز بقای انقلاب را همین محبت به شهدا دانست و گفت: جوانترها بدانند که این عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران به برکت مجاهدت های رزمندگان اسلام و خون پاک شهیدان است.

وی با یادآوری خاطراتی از دوران دفاع مقدس بویژه عملیات کربلای 4 ، افزود: از نزدیک شاهد پرپر شدن همرزمانم بودم و جزیره ام الرصاص شهادت می دهد که رزمندگان اسلام در جنگی نابرابر تا آخرین قطره خون در مقابل دشمن بعثی ایستادند.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه شهدا با تاسی از مکتب ناب سیدالشهداء (ع) عبد خدا شدند، گفت: دشمن در صدد گرفتن ما ازانقلاب و شهدا است و از این توطئه های دشمن خودمراقبتی کنید.

وی با اشاره به فرازی از وصیت نامه شهدا مبنی بر اینکه پشتیبان ولی فقیه باشید، تصریح کرد: وصیت نامه های شهدا را زیاد بخوانید و ببینید که آنها در وصیت نامه هایشان حجت را بر ما تمام کردند.

نائب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس عنوان کرد: پیام شهدا چیزی جز حمایت قاطعانه از ولی فقیه نیست و اگر نبود سکانداری مقام معظم رهبری، امروز کشور دچار مشکلات فراوانی بود.

وی خاطر نشان کرد: وجود ولی فقیه در کشور ما یک نعمت الهی است و با نگاهی به تاریخ می بینیم که هر جا ولی تنها گذاشته شد، جامعه اسلامی به سمت نابودی پیش رفت.

انتهای پیام

کد N918935

وبگردی