آفتاب

نوری: مجبورم هافبک دفاعی باشم/ از گرمای وحشتناک قطر فرار کردیم

نوری: مجبورم هافبک دفاعی باشم/ از گرمای وحشتناک قطر فرار کردیم

محمد نوری کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس معتقد است این تیم نیاز به زمان دارد و می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.

خبرورزشی نوشت: نوری درمورد وضعیت خودش در باشگاه مسیمیر، نتایج پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد. او تأکید می‌کند که باید به برانکو و بازیکنان فرصت داد.
وضعيت مسيمير چطور است، مثل اينكه در اردوي اروپا هستيد؟
بله، ما از گرماي وحشتناك قطر فرار كرديم. در مرداد ماه گرماي اين كشور غيرقابل تحمل است و روزها اصلاً نمي‌توانيم بيرون بياييم. شب‌ها هم تمرين كردن سخت است. ما به اردوي اسلووني آمده‌ايم و اينجا شرايط آب و هوايي بهتر است.

امسال اين تيم قرار است براي سقوط نكردن تلاش كند؟
هدف اصلي مسئولان باشگاه اين است كه تيم ما در ليگ ستارگان بماند. سه، چهار بازيكن خوب خارجي به تيم اضافه شده‌اند، هرچند كه باشگاه مسيمير نسبت به ديگر باشگاه‌هاي قطري كمتر هزينه كرده است. ما تلاش مي‌كنيم تا جايگاه مناسبي به‌دست بياوريم.

چطور شد بازوبند كاپيتاني را به تو دادند؟
به‌هر ‌حال من چند سال كاپيتان پرسپوليس بودم و عرب‌ها هم اين باشگاه را خوب مي‌شناسند. تشخيص آنها اين بود كه من بازوبند را ببندم.

قرار است در پست هافبك دفاعي بازي كني؟
بله، همين‌طور است. در سيستم 1-4-1-4 قرار است هافبك دفاعي باشم. من دوست ندارم در اين پست بازي كنم، ولي مجبور هستم. مربي كروات تيم اين را از من مي‌خواهد.

با ديگر لژيونرهاي ايراني در تماس هستي؟
بيشتر با آندرانيك تيموريان در تماس هستم.

درمورد شروع ضعيف پرسپوليس در ليگ‌برتر چه صحبتي داري؟
من معتقدم هواداران و پيشكسوتان پرسپوليس بايد به برانكو و شاگردانش آرامش بدهند. ليگ تازه شروع شده است و نبايد از حالا انتقاد كنيم. به نظر من پرسپوليس بازيكنان خوبي دارد. تلفيقي از بازيكنان جوان و با تجربه مي‌تواند اين تيم را كمك كند.

ولي خيلي‌ها معتقدند برانكو در پرسپوليس بيش از حد بازيكن جوان جذب كرده و اين تيم بازيكن باتجربه و تراز اول ندارد. نظر خودت چيست؟
هنوز كه اتفاقي نيفتاده نمي‌دانم چرا بعضي‌ها از حالا درمورد پرسپوليس اين‌طور قضاوت مي‌كنند. پرسپوليس در بازي اول عملكرد خوبي داشت و فقط نتيجه نگرفت، در بازي دوم هم گرماي اهواز اين تيم را اذيت كرد. به نظر من برانكو تيم خوبي بسته و نبايد از او انتقاد كرد. بايد به پرسپوليس زمان داد. به‌هر‌حال اين تيم در فصل جاري تغييراتي داشته و بايد صبر كنيم تا برانكو برنامه‌ها و هدف‌هايش را در پرسپوليس پياده كند.
43 43

 

کد N917335

وبگردی