آفتاب

رحمانی فضلی: 4 هزار نفر برای داوطلبی در انتخابات آینده اعلام آمادگی کرده اند

رحمانی فضلی: 4 هزار نفر برای داوطلبی در انتخابات آینده اعلام آمادگی کرده اند

وزیر کشور انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری را مهم توصیف کرد و گفت: تاکنون 4 هزار نفر خود را در معرض داوطلبی انتخابات قرار داده اند و در مناسبت های مختلف، اعلام حضور کرده اند.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: از نظر سیاسی امکان رقابت در این دوره بسیار بالا پیش بینی می شود و وزن کشی درست سیاسی را در عرصه سیاست کشور خواهیم داشت.
وی ادامه داد: امیدواریم در زمینه نظارت و اجرا، زمینه های رقابت اصولی، قانونی و باشکوه برای انتخابات فراهم آید. پیش بینی رقابت باشکوهی را داریم و ما به عنوان وزارت کشور در امر اجرا فعال خواهیم بود.
رحمانی فضلی به فعالیت وزارتخانه متبوعش در انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: این وزارتخانه در جهت آماده کردن فضای انتخابات، آماده کردن شرایط آرام، مهیا کردن شرایط منطقی و آماده کردن شرایط قانونی فعال است.
وی اضافه کرد: فضای انتخابات سالم و انتخاباتی که به دور از شائبه ورود هرگونه دخالت غیرقانونی در انتخابات باشد را فراهم خواهیم کرد و وزارت کشور در این زمینه نیز همانند سایر وظایف مطرح شده، اهتمام دارد.
وزیر کشور ادامه داد: باید آماده ایجاد فضای مشارکتی، تقویت حضور باشکوه مردم و فراهم آوری فضایی توام با امنیت باشیم. این موضوعات در انتخابات آتی حائز اهمیت است و در این باره نیازمند تلاش و جدیت خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم.
رحمانی فضلی خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: وزارت کشور برای کمک به شما در انتخابات آمادگی دارد تا ان شاءالله انتخاباتی باشکوه و قانونی برگزار شود.

29213

کد N917125

وبگردی