آفتاب

پربیننده های سیاسی یکشنبه:اظهارات مهدی هاشمی قبل از زندان رفتن/لحظه عصبانیت وزیر اقتصاد در مجلس

پربیننده های سیاسی یکشنبه:اظهارات مهدی هاشمی قبل از زندان رفتن/لحظه عصبانیت وزیر اقتصاد در مجلس

نماینده مردم مشهد در مجلس با انتقاد شدید از مواضع رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: آقای هاشمی! مردم از شما می‌خواهند که خود را خانه‌نشین کنید و بیش از این انقلاب و نظام را زحمت ندهید.

کریمی قدوسی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با خطاب قرار دادن هاشمي رفسنجاني و خانواده وي نسبت ها و اتهاماتي را به وي وارد كرد . اینجا را ببینید.

متنی که مهدی هاشمی قبل از زندان رفتن خواند

مهدی هاشمی بعد از ظهر امروز یکشنبه پیش از ورود به زندان اوین با حضور در جمع خبرنگاران و قرائت متنی که از پیش تهیه کرده بود. اینجا را ببینید.

یکی از دست‌اندرکاران فتنه 88 خطاب به هاشمی پیغام داد شرایط کشور حساس است و در انتخابات خبرگان حاضر شود. اینجا را ببینید.

محمود علیزاده طباطبایی یکی از وکلای مهدی هاشمی در خصوص اعاده دادرسی موکل گفت: دو هفته قبل با هماهنگی مهدی هاشمی درخواست اعاده دادرسی را به دیوان عالی کشور تقدیم کردیم. اینجا را ببینید.


روزنامه رسالت در صفحات سیاسی امروز خود با یک روز تاخیر به نسبت دیگر روزنامه ها سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای شورای مرکزی و شاخه های استانی حزب کارگزاران را پوشش داد. اینجا را ببینید.

یکی از سایت های خبری نوشت: واقعيت اينست كه در دوران دولت‌هاي سازندگي و اصلاحات، توده‌هاي مردم از گروه‌هاي مختلف خواسته‌هاي زياد و متضادي از جنس‌هاي اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و سياسي داشتند كه بسياري از آن خواسته‌ها به دلايل گوناگون برآورده نشده بود. اینجا را ببینید.


محمد سليماني نماینده تهران در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود با اشاره به بررسي برجام گفت: قانون اساسی برالزام ورود مجلس به متن توافق حکم می کند اما عده ای در صدد لق کردن آن هستند. باید به آنها گفت شما چه کاره اید که برای مجلس تعیین تکلیف می کنید؟ اینجا را ببینید.

 پرطرفدارترین و مردمی‌ترین دولت در تاریخ ایران

حیدر رحیم پور ازغدی شش سال پیش در جریان بررسی صلاحیت وزرای کابینه دهم در یادداشتی خطاب به آقایان لاریجانی، باهنر و توکلی نوشت: دولت احمدی نژاد انقلابی، پرطرفدارترین و مردمی‌ترین دولت در تاریخ جمهوری اسلامی است و در برابر دشمنان جهانی و این همه کینه‌توزان داخلی، سزاوار همدلی و همیاری است نه سنگ‌اندازی و تضعیف. اینجا را ببینید.

علی طیب نیا، وزیر اقتصاد دولت یازدهم علی رغم شخصیت آرامی که دارد، امروز در جلسه علنی مجلس در اعتراض به سئوال مهرداد بذرپاش از کوره در رفت. اینجا را ببینید.

/212 17

کد N916366

وبگردی