آفتاب

بررسی برنامه‌های دولت در دوره پساتحریم در کمیسیون صنایع و معادن مجلس

بررسی برنامه‌های دولت در دوره پساتحریم در کمیسیون صنایع و معادن مجلس

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس بعدازظهر امروز(یکشنبه) در نشستی مشترک با اعضای کمیسیون اقتصادی میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس کل بانک مرکزی و رییس انجمن قطعه‌سازان خودرو بودند.

روح‌الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: مشکلات جاری صنایع بویژه صنعت خودروسازی و نحوه خروج از رکود، نحوه تامین منابع مالی بنگاه‌های کوچک و بزرگ اقتصادی و واحدهای صنعتی و یافتن راه‌های حمایت از تولید در دوره پس از رفع تحریم‌ها با حضور نعمت‌زاده، سیف و رییس انجمن قطعه‌سازان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: البته رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی، مدیران شرکت‌های خودروساز و برخی از روسای بانک‌ها نیز در این جلسه حضور داشتند. در این جلسه مباحث کلی از جمله چگونگی تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت و تولید کشور از طریق اتخاذ سیاست‌های راهبردی در دوره پس از رفع تحریم‌ها مورد هم‌اندیشی حاضران قرار گرفت.

نماینده مردم بوئین زهرا از تداوم یافتن این جلسه سخن گفت و افزود: برای خروج از رکود و بازگرداندن رونق به بخش تولید و صنعت کشور نیازمند منابع مالی مناسب و بهبود گردش مالی واحدهای صنعتی و تولیدی هستیم. به همین دلیل این مسئله در جلسات مشترک آتی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

کد N916347

وبگردی