آفتاب

بونوچی: در شرایط بدی قهرمان شدیم

بونوچی: در شرایط بدی قهرمان شدیم

مدافع یوونتوس تاکید کرد با توجه به این که شرایط آب و هوایی و زمین مسابقه ایده‌آل نبوده است، این تیم موفق به قهرمانی شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از کوریره دلو اسپورت، یوونتوس توانست در دیدار سوپرکاپ فوتبال ایتالیا که در شهر شانگهای چین برگزار شد با نتیجه دو بر صفر مقابل لاتزیو به برتری برسد.

یوونتوس در فصل گذشته موفق شده بود در سری A و کوپا ایتالیا نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کند. آنها در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا با نتیجه سه بر یک شکست خوردند و از رسیدن به جام و کسب سه‌گانه بازماندند. قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا نخستین جام این تیم در فصل جاری بود.

لئوناردو بونوچی که پیشتر و در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته بود و قرار بود جانشین سرخیو راموس در ترکیب این تیم شود اما او تاکید کرد به هیچ وجه تورین را ترک نمی‌کند.

بونوچی در مورد قهرمانی با یوونتوس در سوپرکاپ ایتالیا گفت: برایمان خیلی مهم بود که در این دیدار به پیروزی برسیم. توانستیم به تمامی کسانی که به توانایی‌های تیم ما شک داشتند، پاسخ مناسبی بدهیم. به هیچ وجه میزان انگیزه ما برای کسب پیروزی و قهرمانی در جام‌های مختلف کم نشده است. با توجه به این که شرایط زمین و هوا نامناسب بودند، با ارائه نمایشی عالی توانستیم جام بگیریم.

بونوچی افزود: رویارویی با لاتزیو بسیار دشوار بود. در دقیقه‌های کلیدی این دیدار توانستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و به حریف اجازه ندادیم با استفاده از مهاجمان خطرناکش روی دروازه ما حمله کنند.

انتهای پیام

کد N916009

وبگردی