آفتاب
بادامچیان در نشست خبری:

مراقب ورود جریانات متمایل به استکبار در انتخابات باشیم

مراقب ورود جریانات متمایل به استکبار در انتخابات باشیم

نایب رئیس جبهه، با بیان اینکه یکی از مجاری نفوذ و هجمه به کشور توسط دشمنان از طریق انتخابات خواهد بود، گفت: دشمنان می‎خواهند در انتخابات بعدی شیطنت کنند و با عناصری خاص وارد انتخابات شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در نشست خبری با بیان اینکه در انتخابات‌ها رقابت وجود دارد و در رقابت هم جای هیچ‌گونه تعارف نیست، اظهار کرد: آنچه مهم است رقابت آزاد بر اساس شکل‌گیری ضوابط است و بداخلاقی، عوام‌فریبی و هزینه‌های نامشروع نباید جایی در انتخابات داشته باشد.

وی افزود: حفظ فضای سالم انتخاباتی وظیفه سیاسیون و خبرنگاران است تا مردم بتوانند یک انتخاب آگاهانه در انتخابات داشته باشند.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه دولت مسئول اجرای انتخابات است و قدرت دولتی باید در خدمت خواست مردم باشد، گفت: اصحاب قدرت گاهی مایل هستند که در کشور در تمامی امور حاکم شوند و دولت هم باید متوجه این مسئله باشد و مراقبت کند.

بادامچیان با بیان اینکه ما در این ۳۷ سال شاهد انواع استراتژی‌های دشمن و آمریکا برای خشکاندن انقلاب اسلامی بودیم، گفت: هدف اصلی تحریم‌ها، تسلیم ملت ما بوده است و در قطعنامه اخیر شورای امنیت نماینده آمریکا گفت کار ما با ایران به این راحتی تمام‌شدنی نیست.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: دشمنان با پایان استراتژی تحریم‌ها اهدافشان تمام نمی شود، بلکه یکی از مجاری نفوذ و هجمه کشور توسط دشمنان از طریق انتخابات خواهد بود.

وی با بیان اینکه آنها زمانی فکر می‌کردند خاتمی گورباچف است که از انتخاب او در انتخابات شادی می‌کردند، اظهار کرد: آنها به انتخابات بعدی به دنبال شیطنت هستند و با عناصری خاص وارد می‌شوند و چهره‌سازی می‌کنند و در دلار و ریال هم هیچ محدودیتی دارند.

بادامچیان افزود: علاوه بر اینکه باید مراقب مسائل داخلی باشیم، باید مراقب استکبار و جریانات متمایل به استکبار و شیطنت‌های آنها و کسانی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، باشیم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: باید این را در نظر بگیریم که کدام مجلسی می‌تواند برای نظام مفید باشد و باید بدانیم روی کدام مجلس کار کنیم. ما باید به دنبال مجلسی باشیم که بتواند تحول زیادی را ایجاد کند.

بادامچیان با تاکید بر اینکه مجلس ما باید یک مجلس حزبی با وجود یک حزب سراسری باشد، گفت: برای این کار درصدد همگرایی اصولگرایان هستیم و امیدواریم شورای هماهنگی اصولگرایان را شکل دهیم؛ چرا که مردم امروز از جناح‌بازی‌ها و حزب‌بازی‌ها خشنود نیستند.

 

 

 

کد N916006

وبگردی