آفتاب

امیرآبادی: کار نمایندگان در یک هفته حضور در حوزه انتخابیه بیشتر است

امیرآبادی: کار نمایندگان در یک هفته حضور در حوزه انتخابیه بیشتر است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نسبت به برخی جوسازی‌ها علیه مجلس و تعطیلات آن انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد امیرآبادی فراهانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به بند 11 ماده 24 آیین نامه مبنی بر حفظ و شان و اقتدار مجلس گفت: متاسفانه در یک هفته ای که نمایندگان پس از سه هفته کاری برای رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه‌های انتخابیه حضور داشتند، برخی رسانه‌های مکتوب در داخل کشور علیه مجلس جوسازی کردند.

وی ادامه داد: این رسانه ها گفتند که مجلس را دوباره تعطیل کردند و نمایندگان مجددا به تعطیلات رفتند و در حالی که کنگره آمریکا برجام را بررسی می کند اینها به تعطیلات می‌روند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: اول اینکه ما منتظر ارایه لایحه درخصوص برجام هستیم و دوما نمایندگان در طول این یک هفته طرح ها و لوایح را مطالعه می‌کنند و با حضور در حوزه های انتخابیه کار بیشتری هم دارند و از صبح اول وقت تا پاسی از شب به دنبال دسیدگی به مشکلات مردم هستند.

امیرآبادی افزود: در طول یک هفته گذشته در حق مجلس جفا شد و خوب است هیات رییسه بیانیه ای دهد و یا سخنگو توضیح دهد که مجلس در این مدت تعطیل نبوده است.

به گزارش ایسنا، ابوترابی فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت در رابطه با این تذکر توضیح داد: دقیقا همانطور که فرمودید مجلس بر اساس برنامه منظمی که دارد بعد از سه هفته کاری، یک هفته کاری را در حوزه انتخابیه به سر می برد. بنده نیز شاهدم که در این یک هفته همکاران تمام وقت خود را در خدمت مردم می‌گذارند. لذا شایسته است رسانه‌ها نیز این واقعیت را مورد توجه قرار دهند.

وی یادآور شد: ما در این هفته نیز با توجه به اینکه روز سه‌شنبه تعطیل است و برای اینکه همکاران در حوزه انتخابیه حضور بیشتری داشته باشند برنامه کاری روز چهارشنبه را به فردا (دوشنبه) انتقال دادیم تا نمایندگان در روز شهادت حضرت امام صادق ع در حوزه های انخابیه باشند به خصوص اینکه برنامه تشییع شهدای دفاع مقدس نیز برگزار می شود.

انتهای پیام

کد N915853

وبگردی