آفتاب
مرادی در تذکری مطرح کرد:

امیدوارم در آینده‌ای نزدیک مشکلات مسکن و بیمه خبرنگاران حل شود

امیدوارم در آینده‌ای نزدیک مشکلات مسکن و بیمه خبرنگاران حل شود

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تذکراتی در خصوص مسائل و مشکلات منطقه‌ای و ملی ارایه کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سالار مرادی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: امیدوام در آینده‌ای نزدیک شاهد حل مشکلات خبرنگاران در حوزه مسکن و بیمه باشیم.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: علی رغم تجارب سال‌های گذشته متاسفانه امسال نیز پول گندم کشاورزان کردستانی با یک ماه تاخیر هنوز پرداخت نشده و این تجربه‌ای است که ما هر سال داریم در نتیجه کشاورز بی‌اعتماد شده و گندم را به دلال و واسطه می‌دهد. سپس مجبوریم گندم بی کیفیت را از خارج و با چند برابر قیمت تهیه کنیم.

نماینده مردم سنندج در مجلس در تذکر دیگری خطاب به وزیر نیرو گفت: حدود 21 روز است که حواشی شهر سنندج و شهرک‌های اقماری دچار بی آبی و بحران آب شده‌اند و آب با تانکر به این مناطق می‌رسد. این موضوع علاوه بر داشتن تبعات بهداشتی، نارضایتی گسترده ای را در میان مردم 80 هزار نفری این مناطق ایجاد می کند.

مرادی خاطر نشان کرد: تذکر دیگر من به رییس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان محیط زیست است که علی رغم اینکه ما هر ساله در استان کرستان شاهد آتش سوزی در مناطق و عرصه‌های طبیعی و جنگل های کردستان بودیم اما هنوز اقدام قابل قبولی در این حوزه انجام نشده و طی ماه ها و هفته های گذشته شاهد آتش سوزی‌های گسترده بودیم و لازم این از گروه‌های مردمی که خودجوش آتش را خاموش کردند تشکر کنم.

انتهای پیام

کد N915822

وبگردی