آفتاب
حاجی صادقی:

گفتمان انقلاب اسلامی رگ حیاتی انقلاب است

گفتمان انقلاب اسلامی رگ حیاتی انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی رگ حیاتی دیگر انقلاب است که دشمن در تلاش است به آن آسیب بزند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی رگ حیاتی دیگر انقلاب است که دشمن در تلاش است به آن آسیب بزند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در جمع دانش‌پژوهان طرح ولایت اظهار کرد : طرح ولایت مرکز آموزش و توانمندسازی افسران جنگ نرم در جهت سنگرنشینی برای انقلاب اسلامی است.

وی در مقدمه سخنان خود با اشاره و استناد به آیات شریفه قرآن و مصادیق تاریخی گفت: یکی از سنت هایی که به اذن خداوند همواره در طول تاریخ جاری و تغییر ناپذیر بوده است سنت تقابل دو جبهه حق و باطل است و این سنت لایتغیر الهی در طول تاریخ نمودهای فراوان و روشنی داشته است.

صادقی در ادامه افزود : برخی در پی این هستند که بیان کنند این سنت کم کم در حال کم رنگ شدن است و از عباراتی نظیر "دنیا دنیای دوستی است " و ... استفاده می کنند و سعی در القای مفهوم اسلام رحمانی به جای اسلام ناب دارند.

وی با اشاره به پیام امام خمینی (ره) به مناسبت پذیرش قطعنامه 598 اظهار داشت : امام در پیام تاریخی خود فرمودند که ما سنگرهای جهان را یکی یکی فتح خواهیم کرد و با استکبار سر سازش نداریم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مذاکرات نباید باعث شود روحیه استکبارستیزی پایان پذیرد یا کم رنگ شود، گفت: از دشمن نمی‌توان انتظاری غیر از دشمنی و عداوت داشت، آن هم آمریکایی که پس از فروپاشی شوروی در تلاش بود تا نظام دوقطبی را به نظام یک قطبی تغییر دهد که جهان را به دهکده ای با یک کدخدا تبدیل کند و بنا به اظهارات خودشان انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آن ها را رقم می زند، چرا که انقلاب اسلامی شعار مرگ بر امریکا را جهانی کرده و کار را به جایی رسانده که سلاح مبارزان فلسطینی از سنگ به موشک تغییر کرده است و اسرائیلی که روزی به عنوان ابرقدرت نظامی در منطقه ارتشهای شش کشور عرب را زمینگیر کرد، خود در برابر یک گروه چریکی و پارتیزانی در نبردی 33روزه زمینگیر شد.

به گفته وی، در واقع این جمهوری اسلامی بود که در برابرشان تمام قد ایستاد و مقاومت کرد و محاسبات آمریکایی ها را به هم ریخت.لذا نکته مهم این است که در برابر این دشمن زخم خورده فریب نخوریم و هنرپیشه کارگردانی آنان نگردیم.

وی در ادامه با اشاره به رگ های حیاتی انقلاب که دشمن در صدد از بین بردن آنهاست گفت : اسلام ناب اولین مطلبی است که دشمن در صدد ایجاد خلل و انحراف در آن است که برای غیر مسلمانان از تاکتیک اسلام هراسی و برای مسلمانان شیعه و سنی منطقه از تاکتیک ایجاد عقاید و مکاتب افراطی نظیر داعش و شیعه انگلیسی استفاده می کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: رگ حیاتی دوم ولایت محوری است که در این زمینه استکبار سه گزاره اصلی دارد، امت بی امام خطر ندارد ، امام بی امت اقتدار ندارد و در نهایت امت متصل به امام شکست ندارد. در همین جهت آنان بیان می دارند که در فتنه 88 در صدد این بودیم که حلقه میانی ولی و امت را که نخبگان باشند، بزنیم. خودشان می گویند در این امر تا حدودی موفق بودند اما مشاهده کردند که به اذن خداوند متعال در دو روز 29 خرداد که تجلی ولایت و 9 دی که تجلی امت بود تودهنی خوردند و امت و ولی بی واسطه در کنار یگدیگر قرار گرفتند.

وی افزود : گفتمان انقلاب اسلامی رگ حیاتی دیگر انقلاب است که دشمن در تلاش است به آن آسیب بزند. نقطه مهم بعدی جابجایی ارزش ها و ضدارزش هاست که دشمن با روش هایی نظیر ترویج موسیقی در محیط های دانشگاهی ، فاصله گرفتن از روحیه جهادی و درعوض پیش رفتن به سمت راحت طلبی و... درصدد تاثیرگذاری منفی و نفوذ می باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در انتها با اشاره به سه شاهرگ اصلی دیگر انقلاب گفت :پیشرفت های علمی ، حضور و نقش آفرینی مردم و بعد جهانی انقلاب اسلامی از دیگر مواردی هستند که دشمن بعنوان شاهرگ های انقلاب به آنها توجه ویژه ای دارد.

انتهای پیام

کد N915821

وبگردی