آفتاب

هشدار نماینده قزوین نسبت به رشد 24 درصدی مصرف مواد مخدر در کشور

هشدار نماینده قزوین نسبت به رشد 24 درصدی مصرف مواد مخدر در کشور

نماینده قزوین در مجلس از کاهش سن، رشد مصرف و تغییر مصرف مواد مخدر سنتی به صنعتی خبر داد و افزود: براساس آمار مصرف مواد مخدر در ایران رشد 24 درصدی دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، میرمحمدی با تبریک روز خبرنگار در تذکر شفاهی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از علی جنتی خواست تا نسبت به ایجاد امنیت و ثبات شغلی و بیمه خبرنگاران اقدام کند.

وی با ابراز تاسف نسبت به روند رو به رشد مصرف مواد مخدر در کشور، گفت: رشد مصرف مواد مخدر در کشور و تغییر مصرف از مواد مخدر سنتی به صنعتی با رشد 24 درصدی روبروست. کاهش سن مصرف مواد مخدر و رشد مصرف برای خانواده‌ها نگرانی‌های جدی به وجود آورده است. چرا ستاد مبارزه با مواد مخدر برنامه اجرایی قابل سنجش ارائه نمی‌دهد؟ چرا نتایج اقدامات ستاد به اطلاع افکار عمومی جامعه رسانده نمی‌شود؟

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد نسبت به اجرا نشدن قانون استخدام معلمان پیش‌دبستانی و حق‌تدریسی گفت: علاوه بر آنکه این قانون هنوز پس از دو سال اجرا نشده بلکه در شیوه‌نامه آموزش و پرورش در عمل حتی یک درصد این عزیزان را هم دربر نمی‌گیرد. از وزیر می‌خواهم مُر قانون را اجرا کند.

میرمحمدی به حذف یارانه بازنشستگان و اقشار کم درآمد در خلال حذف اقشار ثروتمند اعتراض کرد و افزود: از مسئولان امر می‌خواهم به فوریت در این مسئله تجدید نظر کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خواهان تخصیص حق‌السهم استان قزوین از سد طالقان شد و افزود: کم آبی، کشاورزان را از زندگی ساقط کرده است با تخصیص حق‌السهم استان قزوین از سد طالقان و ایجاد حوضچه‌های جمع‌آوری آب قدری از کم‌آبی‌های کشاورزان را جبران کنید.

انتهای پیام

کد N915703

وبگردی