آفتاب

احداث تفرجگاه ساحلی در محمودآباد

احداث تفرجگاه ساحلی در محمودآباد

شهردار محمودآباد از احداث تفرجگاه ساحلی در این شهر خبر داد.

محمدرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران گفت: تفرجگاه ساحلی شهر محمودآباد در زمینی با مساحت 15 هزار متر در ساحل خیابان شهرداری محمودآباد در حال احداث است.

وی افزود: عدم وجود فضای برای ارائه خدمات اقامت و تفریحی به مسافران یکی از مشکلات اساسی این شهر به شمار می‌رفت که چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی زیادی را با خود به همراه داشته است که این امر یکی از اهداف اساسی احداث این تفرجگاه است.

شهردار محمودآباد افزود: عملیات عمرانی این پروژه با بهسازی زمین تفرجگاه آغاز شده و پنج میلیارد ریال اعتبار از طریق استانداری و پنج میلیارد ریال از طریق این شهرداری تامین شده و تکمیل این تفرجگاه نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است.

شعبانی با اشاره به خدمات و امکانات در نظر گرفته شده در این تفرجگاه گفت: احداث آلاچیق، زمین والیبال ساحلی، فضای سبز، سرویس بهداشتی، نمازخانه، احداث استخر شنا، مسیر پیاده‌روی ساحلی، نصب لوازم ورزشی، شهربازی برای کودکان، راه دسترسی به ساحل در سایت پلان نقشه تفرجگاه تعریف شده و تکمیل و احداث این پروژه عمرانی یکسال زمان نیاز دارد.

این مسئول با اشاره به اهمیت احداث شهربازی و مراکز تفریحی برای شهروندان و مسافران در محمودآباد گفت: 25 هزار متر فضای ساحل خط‌آهی آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران توانمند و علاقمند به سرمایه‌گذاری است که این شهرداری و شورای اسلامی شهر در صورت ارائه طرح و اهلیت سرمایه‌گذار آماده واگذاری هستند.

انتهای پیام

کد N915511

وبگردی