آفتاب
مدیرکل اوقاف مازندران:

خبرنگاران بهترین مبلغ برای نظام هستند

خبرنگاران بهترین مبلغ برای نظام هستند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان این‌که «خبرنگاران نقش ویژه‌ای در ترویج دین دارند» گفت: ترویج فرهنگ وقف نیازمند حمایت خبرنگار است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام ستار علیزاده با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگار به عنوان یک فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید اهل تحلیل باشد و با جامع‌نگری نسبت به انتشار اخبار اقدام کند.

وی با اشاره به این‌که «همه ما وظیفه داریم تلاش‌های خبرنگاران را ارج نهاده و به نحو شایسته آنها را در انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری کنیم» افزود: بنا به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید امیدآفرینی و انعکاس خدمات بی‌شمار نظام مقدس جمهوری اسلامی، محور اصلی فعالیت‌های خبرنگاران رسانه ملی و استانی باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به این‌که «صداقت و امانت‌داری مهم‌ترین شاخصه خبرنگاران است» تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز خبرنگاران ارزشی و ولایتمدار با حضور در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی تمام دستاوردهای نظام را به نحو ممکن در دنیا اطلاع‌رسانی می‌کنند و دیگر انحصار رسانه‌ای دشمنان شکسته شده است.

این مسئول با بیان این‌که «اوقاف یک نهاد مذهبی، فرهنگی و اقتصادی است» اظهار کرد: خبرنگاران نقش ویژه‌ای در ترویج دین دارند و بهترین مبلغ برای نظام هستند.

علیزاده با تاکید بر این‌که «باید رابطه خود را با رسانه‌ها و خبرنگاران صمیمانه و متقابل کنیم» گفت: حمایت از رسانه‌ها و مطبوعات مغفول مانده است که باید به این مسئله از نگاه فرهنگ توجه ویژه‌ای شود.

وی از خبرنگاران به عنوان یک جریان اثرگذار در تمامی دوران انقلاب یاد و اظهار کرد: تبلیغاتی که در دوران سیدالشهدا (ع) بر ضد دین صورت می‌گرفت، موجب ایستادگی مردم در مقابل ایشان و ایجاد توطئه‌های دشمنان شد.

انتهای پیام

کد N915346

وبگردی