آفتاب

پربیننده سیاسی شنبه:کار اتاق فکر منتقدان توافق هسته ای/توضیح هادی خامنه‌ای درباره لغو سخنرانی‌اش

پربیننده سیاسی شنبه:کار اتاق فکر منتقدان توافق هسته ای/توضیح هادی خامنه‌ای درباره لغو سخنرانی‌اش

یک سایت خبری نوشت: شاید اگر در آن انتخابات، شورای نگهبان آقای هاشمی را تأیید می‌کرد؛ وی امروزه کمتر چنین خیالی‌پردازانه سخن می‌گفت.

یکی از سایت های خبری با انتقاد از اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی نوشت:به‌نظر می‌رسد، تقدیر به‌گونه‌ای رقم خورد که با تأیید نشدن آقای هاشمی وی برای همیشه مدیون «شورای نگهبان» شود که امروز آن را متهم می‌کند؛ اگر هاشمی تائید می شد ، شکست سخت‌تری از انتخابات سال ۸۴ می‌خورد و معلوم هم نبود، آقای روحانی رأی آورد. اینجا را ببینید.

انتقاد کیهان از اظهارات هاشمی

روزنامه کیهان در گزارشی با عنوان « پاسخ 30 سال پیش حضرت امام (ره) به سخنان امروز هاشمی» نوشت:رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر انتخابات سالم باشد، همه چیز در کشور ما آماده است که ایران الگوی جهان باشد! اینجا را ببینید.

کار اتاق فکر مخالفان توافق هسته ای از نگاه بانک

مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست‌جمهوری گفت:پس از توافق هسته‌اي آقاي احمدي‌نژاد موضوع شكايت از آقاي جهانگيري معاون اول دولت آقاي روحاني را مطرح مي‌كند. اين مساله ساده نيست و نبايد به سادگي از آن گذشت. هدف اصلي اتاق فكر آنان، اين است كه افكار عمومي را نسبت به دستاوردهاي دولت آقاي روحاني منحرف كنند. اینجا را ببینید.

یک کارگردان سینما و تلویزیون 6 سال پیش ‌اح‍م‍د‌ی‌ ن‍ژ‌اد ر‌ا م‍ال‍ک‌ ‌اش‍ت‍ر زم‍‍ان‌ خواند و گفت: ن‍ب‍‍ای‍د ک‍‍ار‌ی‌ ک‍ن‍ی‍م‌ ک‍ه‌ ‌اگ‍ر ‌ع‍ل‍‍ی‌ زم‍‍ان‌ م‍‍ال‍ک‌ ‌اش‍ت‍ر‌ی‌ ر‌ا پ‍ی‍د‌ا ک‍رده‌ ‌از دس‍ت‌ ب‍د‌ه‍د. اینجا را ببینید.

رئیس مجلس شورای اسلامی، مذاکرات هسته ای را « سخت ترین مذاکره» در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: 12 سال پیش مجموعه نظام با بررسی تمام ابعاد پیشنهاد مذاکره را پذیرفت. اینجا را ببینید.

عیادت لاریجانی از جلالی

رئیس مجلس شورای اسلامی از کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود در مجلس که پس از عمل جراحی در منزل استراحت می کند، عیادت کرد. اینجا را ببینید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران پارلمانی، ضمن تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: شما می توانید در ایجاد فکر و تلقی جامعه به یک موضوع، نقش آفرین باشید. اینجا را ببینید.

کمپین تبلیغاتی علیه هاشمی رفسنجانی

یکی از سایت های خبری نوشت:وقتی آیت الله سخن از کسانی به میان آورد که امام (ره) را درک نکرده اند، از ایشان پرسیده شد: «آیا شما اساساً اینها را انقلابی میدانید؟» که پاسخ داد: «فرق میکنند. بعضیهایشان انقلابی بودند و وقتی که سختگیری های حکومت زیاد شد، دیگر ادامه ندادند. بعضیها هم اصلاً آن موقعها نبودند و در کوچه های روستاهایشان میگشتند. ولی الان آمدهاند و انقلابی شده اند». اینجا را ببینید.

توضیح هادی خامنه‌ای درباره لغو سخنرانی‌اش


در حالی که برخی رسانه‌ها خبر داده بودند به خاطر فشار خودسرها٬ مراسم سخنرانی هادی خامنه‌ای لغو شده است، خود او٬ این خبر را تکذیب کرد. اینجا را ببینید.

/212 17

کد N915200

وبگردی