آفتاب

دونالد ترامپ به نشست مهم محافظه کاران آمریکا دعوت نشد

دونالد ترامپ به نشست مهم محافظه کاران آمریکا دعوت نشد

واحدمرکزی خبر نوشت:

اظهارنظرهای جنجالی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باعث شد وی به نشست مهم فعالان محافظه کار آمریکا دعوت نشود. 

به گزارش آسوشیتدپرس از آتلانتا، اظهارات روز پنجشنبه وی در اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای جمهوریخواه، سرزنش هم حزبی ها و نیز محکومیت برگزار کنندگان نشست موسوم به رد استیت (RedState Gathering) را در پی داشت.
ترامپ در مناظره روز پنجشنبه از سئوال خانم مگین کلی (Megyn Kelly) خبرنگار شبکه فاکس نیوز درباره اظهارات قبلی وی پیرامون زنان خشمگین شد. خانم کلی با اشاره به الفاظ تحقیرآمیزی که وی در مناظره قبلی خود درباره زنان به کار برده بود پرسید آیا این کلمات نشان دهنده «خلق و خوی مردی است که ما باید وی را به عنوان رئیس جمهور خود انتخاب کنیم.»
ترامپ در واپسین ساعات روز جمعه در مصاحبه ای با شبکه سی اِن ان گفت زمانی که خبرنگار فاکس این سئوال را می پرسید:«خون از چشمانش بیرون زده و وی غرق خون شده بود.»
بعد از اینکه این مصاحبه روی آنتن رفت، برگزار کنندگان نشست رد استیت، اسم ترامپ را از فهرست دعوت شدگان برای نشست روز شنبه حذف کردند.
برگزارکنندگان این نشست اعلام کردند به جای ترامپ، مجری زن فاکس نیوز که از وی سئوال کرده بود، در مراسم شرکت خواهد کرد. 4949

کد N915143

وبگردی