آفتاب
خجسته در پیامی مطرح کرد

پیام امسال روز خبرنگار؛ مبارزه با مفاسد اقتصادی، زور و تزویر

پیام امسال روز خبرنگار؛ مبارزه با مفاسد اقتصادی، زور و تزویر

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: پویایی و شادابی یک جامعه وابسته به خبرنگاران است.

"امیر خجسته" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجوان ایران(ایسنا)منطقه همدان، ضمن تبریک روز خبرنگار، با بیان اینکه شهید صارمی در راه حق جان داد تا حقوق مردم زنده شود و امروز نیز خبرنگاران ادامه‌دهنده راه شهید صارمی هستند، اظهار کرد: خبرنگاران پیام‌آورانی هستند که می‌توانند مانند پیامبران حق را اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه توسعه پایدار یک جامعه وابسته به خبرنگاران است، افزود: خبرنگاران نباید ساکت و راکد باشند، آنان باید از راه منطقی و به دور از تنش و چالش به دنبال احقاق حق مردم باشند تا مردم نیز جایگاه والای خبرنگاران را قدر بدانند.

نماینده مردم همدان با اشاره به اینکه پیام امسال روز خبرنگار مبارزه با مفاسد اقتصادی، زور و تزویر است، افزود: این خبرنگاران هستند که باید مقابل مفاسد اقتصادی، زور، تزویر و ثروت ایستادگی کنند و در دهان زور، تزویر و ثروت بزنند.

وی تاکید کرد: در درجه اول این خبرنگاران هستند که باید جایگاه و منزلت والای خود را حفظ کنند و در گام بعد نیز مسئولان باید توجه ویژه‌ای به خبرنگاران داشته باشند تا آنان نیز در مقابل دسیسه‌های دشمن و افراد سودجو مقاومت کنند.

خجسته اعلام کرد: روز خبرنگار تلنگری است به همه کسانی که باید به قشر پرتلاش خبرنگار توجه ویژه‌ای داشته باشند و تلاش‌های این عزیزان را قدر بدانند.

نماینده مردم همدان در مجلس در پایان تصریح کرد: از تمام صداقت و خوبی‌های خبرنگاران تشکر می‌کنم که با وجود نبود درآمدهای مستمر، همواره از جان و دل تلاش می‌کنند تا جامعه‌ای پویاتر و شاداب‌تر از همیشه را داشته باشیم.

انتهای پیام

کد N914979

وبگردی