آفتاب
برای جلوگیری از انتفاضه مردمی پس از شهادت «سعد دوابشه»؛

نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به حالت آماده‌باش درآمدند

نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به حالت آماده‌باش درآمدند

پس از شهادت «سعد دوابشه» پدر کودک ۱۸ ماهه فلسطینی که توسط شهرک نشینان صهیونیست سوزانده و شهید شده بود، نظامیان این رژیم به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه انتفاضه مردمی در کرانه باختری مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه لبنانی «النشره»، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز شنبه در نقاط مختلف کرانه باختری به حالت آماده باش درآمدند.

بر اساس این گزارش، آماده باش نیروهای صهیونیست به دنبال هراس آنها از وقوع انتفاضه مردمی در کرانه باختری به دنبال شهادت «سعد دوابشه» پدر کودک ۱۸ ماهه فلسطینی رخ داد.

 گفتنی است، «سعد دوابشه» که در جریان به آتش کشیده شدن منزلش توسط صهیونیست ها مجروح شده بود صبح امروز به دلیل شدت جراحات وارده از دنیا رفت.  در این حادثه یک کودک ۱۸ ماهه به شهادت رسیده بود.

شماری از صهیونیست های افراطی هفته گذشته یک منزل فلسطینی متعلق به خانواده دوابشه در روستای دوما در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری را به آتش کشیدند که در این جنایت علی دوابشه کودک ۱۸ ماهه فلسطینی به شهادت رسید و احمد دوابشه برادر و پدر و مادر وی به شدت زخمی شده بودند.

در حال حاضر حال مادر این خانواده نیز وخیم گزارش شده است و احمد دوابشه برادر کودک ۱۸ ماهه که دچار ۶۰ درصد سوختگی از نوع درجه ۲ شده است برای نخستین بار از هفته گذشته تاکنون چشمان خود را گشوده است.

کد N914973

وبگردی