آفتاب

پیام تبریک دستیار ویژه رییس جمهور به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک دستیار ویژه رییس جمهور به مناسبت روز خبرنگار

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل پیام حجت الاسلام یونسی به شرح زیر است:

17 مرداد ماه یادآور مجاهدت‌های عزیزان حقیقت طلبی است که با هدف روایت واقعیت ها، پرچم اطلاع رسانی را بر دوش کشیده و در این امر مقدس از جان خویش نیز گذشته‌اند.

بی شک حرفه خبرنگاری پرمشقت است به طوری که در سال های اخیر تعدادی از خبرنگاران و روزنامه نگاران به خاطر ثبت وقایع مربوط به جنگ ها و حوادث در کشورهای عراق، افغانستان، سوریه، لیبی، مصر، و... جان باخته‌اند و از همین روست که این حرفه به عنوان یکی از مشاغل سخت و پرمخاطره جهان جای گرفته است.

دستیابی به توسعه،سربلندی و سعادت کشور ، حفاظت از منافع ملی و مصالح مردم ، وحدت و انسجام ملی و مهمتر اینکه صیانت از آرمان‌های انسانی و اجتمااعی جز با صدااقت، حقیقت جویی و تلاش در عرصه اطلاع رسانی ممکن نمی‌شود.

اعتلای سطح اطلاع رسانی، نهادینه سازی فرهنگ و اخلاق رسانه ای در جامعه در سایه تعامل متقابل اصحاب رسانه و خبر و مدیران و دولت مردان محقق خواهد شد و در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، و در دوران پس از تحریم که شاهد گشایش افق‌های نوینی در عرصه بین‌المللی با تلاش سرداران عرصه دیپلماسی هستیم، توجه بیش از پیش اصحاب رسانه برای مواجه با ترفندهای رسانه ای دشمنان ضروری است و امید است وحدت و همدلی موجود در جامعه با هوشیاری سربازان عرصه رسانه مستحکمتر از گذشته شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه، به ویژه شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه، بخصوص خبرنگاران حوزه اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

توفیق و سربلندی روزافزون تمام تلاشگران این عرصه را که با نگرش دقیق و عمیق خود به اولویت های جامعه و نظام اسلامی به ویژه در راستای رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب با رویکرد همدلی و همزبانی گام بر می دارند، خواستارم.

انتهای پیام

کد N914970

وبگردی