آفتاب

داعش عربستان را به حملات بیشتر تهدید کرد

داعش عربستان را به حملات بیشتر تهدید کرد

گروه تروریستی داعش با انتشار پیامی صوتی که ظاهرا همراه با تصویر بمبگذار انتحاری عامل حمله اخیر به یک مسجد نیروهای ویژه عربستان در شهر أبهاست، به عربستان هشدار داد منتظر حملاتی جدید باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این پیام روی تصویری که ادعا شده متعلق به ابوسنان النجدی، عامل انتحاری حمله به مسجد نیروهای ویژه عربستانی است قرائت می‌شود. این پیام صوتی داعش اواخر روز جمعه در حساب‌های توئیتر وابسته به این گروه قرار داده شد.

قرائت کننده این پیام به عربستان در خصوص وقوع حملات بیشتر علیه این کشور هشدار می‌دهد و می‌گوید: حکام و نظامیان سعودی به دلیل شرکت در عملیات ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه داعش در عراق و سوریه بهره‌ای از آرامش نخواهند برد.

وی از دیگر شبه نظامیان خواست تا دست به بمبگذاری‌های انتحاری بزنند و تاکید کرد: تاثیر کمربندهای انفجاری بیشتر از سلاح‌های گرم است.

حمله انتحاری روز پنجشنبه به مسجد نیروهای ویژه عربستانی در شهر أبها که 15 کشته بر جای گذاشت یکی از مرگبارترین حملات علیه نیروهای امنیتی عربستان در سال‌های اخیر بود. اغلب قربانیان این حمله اعضای نیروهای ویژه عربستان بودند.

انتهای پیام

کد N914835

وبگردی