آفتاب

پیام تبریک رئیس سازمان بازرسی به‌مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس سازمان بازرسی به‌مناسبت روز خبرنگار

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن پیام تبریک ناصر سراج به شرح زیر است:

« 17 مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر انسان‌هایی است که با سلاح قلم در عرصه جنگ نرم مشغول فعالیت و مبارزه هستند.

در عصری که مستکبران بر خلاف ادعاهای دروغین خود، هر روز حادثه ناگواری در گوشه‌ای از دنیا رقم می‌زنند، این خبرنگاران پاک‌طینت هستند که با مجاهدت بی‌بدیل خود سعی در کنار زدن نقاب و نمایان کردن چهره کریه این جهانخواران برمی‌آیند و سعی می‌کنند افکار عمومی جهان را از غفلت بیرون بیاورند.

رسالت بزرگ خبرنگاران، حقیقت‌جویی و روشن‌ نمودن حقیقت است و در این مسیر «امانت‌داری»، «افزایش بصیرت خود و مخاطبان»، و «حرکت در مدار قانون‌مداری» از فعالان عرصه اطلاع‌رسانی انتظار می‌رود.

البته باید اشاره داشت با توجه به مرارت‌های فراوانی که خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی با آن روبرو هستند، تنها کسانی وارد این عرصه می‌شوند که حق‌جو و حق‌گو بوده و نگاه‌های فرامادی داشته باشند و اساساً به همین دلیل است که خبرنگاران شایسته تکریم‌اند.

در این روز فرخنده، نام و یاد شهدای عرصه خبر را که در راستای انجام رسالت تاریخی خود جانشان را فدا کردند، گرامی داشته و روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای کشور تبریک می‌گویم و برای این عزیزان توفیق روزافزون در انجام رسالت خطیر آگاهی‌بخشی و زمینه‌سازی ظهور امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام

کد N914370

وبگردی