آفتاب

افزایش مصرف هروئین در بین زنان بی‌خانمان انگلیسی

افزایش مصرف هروئین در بین زنان بی‌خانمان انگلیسی

مطالعات نشان می‌دهد مصرف هروئین و کوکائین در میان زنان بی‌خانمان شایع‌تر است.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس نتایج یک تحقیق جدید میزان وابستگی زنان بی‌خانمان در این کشور به مصرف مخدرهایی چون هروئین و کوکائین به مراتب بیشتر از مردان است. به علاوه این بررسی آشکار ساخته که زنان بی‌خانمان انگلیسی به نسبت بیشتری با مشکلات و اختلالات روانی دست به گریبان هستند.

پرفسور «کوین فنتون» از مرکز سلامت عمومی انگلیس گفت: ما باید درک خود را نسبت به این گروه از افراد جامعه و نیازهای ویژه آنان به ویژه در حوزه سلامت افزایش دهیم.

در این مطالعه که روی 3355 فرد بی‌خانمان انجام گرفت، مشخص شد در مجموع 91 درصد افراد بی‌خانمان به لحاظ سلامت روان دچار مشکل هستند در حالی که مشکلات مربوط به سلامت جسمی در 88 درصد آنان مشاهده شده است.

مدیر موسسه خیریه homeless link، گفت: جزئیات به دست آمده از انجام این بررسی قابل توجه است و نشان می‌دهد چگونه بررسی نیازهای مربوط به سلامت می‌تواند در ارزیابی دقیق نیازهای افراد بی‌خانمان موثر باشد.

به گزارش روزنامه گاردین، پرفسور کوین فنتون مدیر همچنین گفت: افراد بی‌خانمان نسبت به عموم مردم وضعیت سلامتی خوبی را تجربه نمی‌کنند و در صورتی که قصد داشته باشیم وضعیت این گروه از افراد جامعه را بهبود دهیم باید با نیازهای آنان آشنا شویم.

انتهای پیام

کد N913976

وبگردی