آفتاب

نماینده آیت‌الله سیستانی خواستار وحدت احزاب عراقی علیه تروریسم شد

نماینده آیت‌الله سیستانی خواستار وحدت احزاب عراقی علیه تروریسم شد

نماینده آیت‌الله سیستانی از تمامی احزاب سیاسی این کشور خواست در نبرد تاریخی با تروریسم اتحاد خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، احمد الصافی، نماینده آیت‌الله سید علی سیستانی، مرجعیت شیعیان در عراق در خطبه‌های نماز جمعه امروز کربلا از احزاب سیاسی عراق خواست در نبرد با تروریسم که "برای عراق به منزله یک نبرد هویتی است" با یکدیگر متحد باشند.

الصافی افزود:‌ کشور ما دوران سختی را پشت سر می‌گذارد و از بحران های متعددی رنج می‌برد و باید تمامی احزاب در نبرد تاریخی با داعش با یکدیگر متحد شوند.

الصافی در ادامه از حیدر العبادی، نخست وزیر عراق خواست در مبارزه با فساد مالی و اداری شجاعت بیشتری نشان داده و بدون هیچ ترسی مسئولان بی‌کفایتی را که در روند مقابله با تروریسم کارشکنی می‌کنند نام برده و با دستی آهنین مفسدانی که از دارایی‌های ملی سوء استفاده می‌کنند، نابود کند.

نماینده مرجعیت دینی عراق در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات العبادی مجموعه اقداماتی ثانوی و نه اصلی هستند از وی خواست از سهمیه‌بندی‌های حزبی دوری کند و تمام امکانات خود را برای حمایت از ارتش و داوطلبان مردمی به کار گیرد.

وی با هشدار نسبت به عدم رسیدگی به مشکلات شهروندان گفت: کمبودها و نواقص در بخش‌های خدماتی به دلیل فساد مالی و اداری در کشور است.

انتهای پیام

کد N913703

وبگردی