آفتاب
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره):

مخالفان سعی دارند اصلاح‌طلبان را بدنام کنند

مخالفان سعی دارند اصلاح‌طلبان را بدنام کنند

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: مخالفان اصلاح‌طلبان سعی دارند با ایراد اتهامات، اصلاح طلبان را بدنام کنند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: مخالفان اصلاح‌طلبان سعی دارند با ایراد اتهامات، اصلاح طلبان را بدنام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام هادی خامنه‌ای در همایش وحدت و همدلی اصلاح طلبان در کرمانشاه با بیان اینکه اقبال عموم جامعه به اصلاح طلبان است، اظهار کرد: اصلاح طلبی یعنی بازگشت به قانون اساسی و اهداف انقلاب.

وی با بیان اینکه همواره باید بکوشیم آگاهی مردم را افزایش دهیم، گفت: اینکه جامعه ما در هشت سال دولت گذشته پذیرای یکی از سیاهترین دوران‌های کشور بودند به این دلیل بود که مردم در آگاهی به سر نمی بردند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: ما مدعی هستیم مخالفان اصلاح طلبان سعی دارند با ایراد اتهامات، اصلاح طلبان را بدنام کنند و لذا یکسری عقاید و اندیشه های غلط را به آنان نسبت می دهند.

وی گفت: ما اصلاح طلبان به خیلی از روندهای موجود اعتراض داریم، اما باید اعتدال را رعایت کنیم. باید رفتار ما بگونه‌ای باشد که خیلی از دروغ ها که به اصلاح‌طلبان نسبت داده می شود به ما نچسبد.

وی اظهار کرد: کسی حق ندارد به نام اصلاحات حرف‌های غلطی را مطرح کند. یک حرف نادرست می تواند به همه ضربه بزند.

خامنه‌ای با بیان اینکه اصلاحات یعنی قرار گرفتن هر فردی در جای درست خودش، گفت: در موضوع توافق هسته‌ای دیدیم که وقتی یک فرد متخصص به عنوان وزیر امور خارجه کشورمان انتخاب شد، کارها به شکل خوبی پیش رفت و این نشان می دهد در هر مسئولیتی باید افراد شایسته قرار بگیرند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) همچنین با انتقاد از رواج برخی خشونتها و تحجرها در جامعه، گفت: عده‌ای تفکر اصلاح‌طلبانه را تحمل نمی‌کنند و به دنبال تخریب هستند، اما ما باید با علم و منطق و حکمت برخورد کنیم.

وی همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس، خواستار تقویت وحدت بین همه نیروهای اصلاح طلب شد.

انتهای پیام

کد N913572

وبگردی