آفتاب
سرشکر صفوی در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد:

رسانه ها در برهه حساس کنونی از تضعیف منافع ملی جلوگیری کنند

رسانه ها در برهه حساس کنونی از تضعیف منافع ملی جلوگیری کنند

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری ، طی پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخشی از پیام سرلشکر رحیم صفوی آمده است:

۱۷ مرداد ماه ،یادآور شهادت  شهید محمد صارمی و  یاد آور تلاش و کوشش  انسانهای ارزشمندی است که در حوزه  اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به آحاد مردم میهن عزیزمان، ایران فعالیت می نمایند.

بی شک بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس  جمهوری اسلامی مرهون خبرنگاران خستگی ناپذیری است که با انتشار صحیح، دقیق و به موقع اخبار در کنار وظایف سایر نهادها ی انقلاب اسلامی، ایفاء نقش می نمایند.

یقینا اطلاع رسانی صادقانه ، اگاهانه و به موقع و برخورد هوشمندانه با مسائل منطقه ای و تروریسم رسانه ای، خصوصا در مسائل منطقه ای و واقعیات یمن ، عراق ، سوریه  و تقابل با جلوه های جهالت مدرن، صحنه آزمونی برای اصحاب رسانه می باشد.

امروز انتظار  آحاد ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  از اصحاب رسانه نگاه فراجناحی به مسائل  و فراهم سازی بستر تقویت وحدت و همدلی بین مسئولین  و ملت شریف ایران اسلامی است.

بی تردید در این راستا و در برهه حساس کنونی، حفظ و تقویت امنیت ملی، منافع و مصالح کشور و جلوگیری از تضعیف آنها، از رسانه ها  مورد انتظار است.

در پایان از تلاش تمامی خبرنگاران و رسانه های نوشتاری و تصویری که مجدانه در سنگر اطلاع رسانی فعالیت می کنند تشکر و قدردانی می نمایم و سلامت و موفقیت یکایک این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

کد N913498

وبگردی