آفتاب

تاجگردون: اصحاب رسانه بازوان قوی مدیران هستند

تاجگردون: اصحاب رسانه بازوان قوی مدیران هستند

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: رسانه‌های ارتباط جمعی می توانند زیر بنای تبادل نظر منصفانه و بی طرفانه و صادقانه در جامعه باشند.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به 17 مرداد که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، افزود: اصحاب رسانه بازوان قوی مدیران و پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند.

وی بیان کرد: رسانه‌های ارتباط جمعی می‌توانند زیر بنای تبادل نظر منصفانه، بی طرفانه و صادقانه باشند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: اصحاب رسانه این قشر پرتوان و زحمتکش می توانند در تحقق همدلی و همزبانی میان تمام اقشارجامعه و مسئولان گام‌های موثری بردارند.

تاجگردون عنوان کرد: همدلی و همزبانی گام نخست در دستیابی به توسعه پایدار هر جامعه است زیرا تحقق بسیاری از امور بدون وفاق ملی امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: پیروزی تیم مذاکره کننده هسته ای به همگان ثابت کرد در سایه همبستگی ملی است که این افتخار به دست آمده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کنار گذاشتن تفکر کهنه قومیت گرایی و تعصبات نا به جای قبیله ای و حزبی نقش مهمی در تقویت همدلی بین مردم جوامع اسلامی دارد که رسانه ها پیشگام در دستیابی به این امرمهم هستند.

تاجگردون بیان کرد: برای سهیم شدن در همدلی و همزبانی به ویژه در مورد تعصبات قومی و قبیله‌ای فراکسیون زاگرس نوین و روزنامه توازن را با همکاری برخی از دوستان مجلسی تشکیل داده‌ایم.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه خبرهای مفید و سودمند و دور از هرگونه اغراق و حزب گرایی را به جامعه ارائه کنند.

انتهای پیام

کد N913490

وبگردی