آفتاب

کرمی‌راد: روحیه ایثارگری، تفاهم و وحدت در جناح اصولگرا بالاست

کرمی‌راد: روحیه ایثارگری، تفاهم و وحدت در جناح اصولگرا بالاست

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت:‌ هنوز زمان زیادی برای رسیدن گروه های سیاسی به لیست انتخاباتی مجلس شورای اسلامی باقی مانده است.

محمد کرمی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) درباره اینکه گفته می‌شود هنوز تنور انتخابات مجلس داغ نشده است ، اظهار کرد: بحث ها و فعالیتها برای انتخابات مجلس چه در احزاب و چه به صورت مستقل از مدتها قبل آغاز شده ولی هنوز برای اینکه گروه های سیاسی به لیست انتخاباتی برسند زمان باقی مانده است.

وی با بیان اینکه فعالیت پیش از موعد عده ای برای انتخابات حتی باعث برخی اعتراض ها شده است، افزود:‌این مسئله به حدی است که مسئول شورای نگهبان استان ما در پیش خطبه های نمازجمعه چند هفته پیش از کسانی که تخلفاتی انجام داده‌اند گله‌مند بود و می‌گفت که بعضی‌ها فعالیت‌هایی انجام داده‌اند که قانونی نیست و باید جلوی آن گرفته شود.

این نماینده پیشین مجلس در ادامه بیان کرد: ممکن است از این جهت که هنوز احزاب به لیست مشخصی نرسیده‌اند گفته شود که فعالیتهای انتخاباتی کند پیش می رود ولی باید توجه داشت که زمان ثبت نام 28 آذر است و بعد از آن مشخص می‌شود که چه کسانی کاندیدا هستند. طبیعتا لیستها در دی ماه مشخص می‌شود و بهمن اوج فعالیتها خواهد بود پس هنوز نباید عجله داشت.

وی همچنین در واکنش به این موضوع که فضا به دست تندروها افتاده و معتدلین نقش کمرنگی دارند، تاکید کرد:‌ من نمی دانم چقدر این صف‌بندیها درست است و نمی توان دقیق گفت که معتدلین و تندروها دقیقا چه کسانی هستند ولی آنچه می بینم این است که شاید عده ای می خواهند با صحبت درباره معتدلین، انشقاقی در هر دو جناح ایجاد کنند و مشخص نیست سرانجام این مباحث به کجا می‌انجامد.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: آنچه می دانم این است که در جناح اصولگرا تمام هم و غم گروه ها رسیدن به یک لیست واحد است و حتی در جلسه هفته پیش دبیران استانی موتلفه که از سایر گروه های اصولگرا اشخاصی مثل آقایان باهنر، حداد و محصولی حضور داشتند هم بر این تاکید می کردند که برای پیروزی اصولگرایان حاضریم حتی از گروه خود نماینده‌ای نداشته باشیم ولی به لیست واحدی برسیم.

وی یادآور شد: روحیه ایثارگری، تفاهم و وحدت در جناح اصولگرا بالا است و ان‌شاء‌الله حرکتی هم که آقای تقوی برای وحدت ایجاد کرده تحقق پیدا کند و در مدار خود قرار گیرد تا اصولگرایان در همه استانها به وحدت نظر رسند و بتوانند ساز انتخابات را کوک کنند.

کرمی راد با اشاره به اینکه باید جامعه سیاسی دیگری در انتخابات مجلس شکل بگیرد خاطر نشان کرد: مردم ما همیشه نشان داده‌اند که با مقاومت و حضور خود در صحنه پشتیبان انقلاب هستند. پیروزی ما در مسئله هسته‌ای حاصل این مقاومت بود و ملت در برهه انتخابات نیز همیشه سربلند بوده. مردم ما با بصیرت هستند و تفاوت خادم و خائن را می فهمند و قطعا در این انتخابات هم حماسه رقم خواهند زد.

این نماینده پیشین مجلس در پایان اظهار کرد: امیدوارم با فعالیت احزاب و مشارکت مردم شاهد حضور حداکثری ملت پای صندوق‌های رای باشیم تا روح امام و شهدا و دل رهبر معظم انقلاب شاد شود و دشمنان بدانند که قدرت ملی و اقتدار نظام با وحدت و یکپارچگی مردم به آن‌ها اجازه نمی دهد درباره ایران خیال بد کنند.

انتهای پیام

کد N913264

وبگردی