آفتاب

پر بیننده سیاسی پنجشنبه:نامه زیبا کلام به روحانی/جنبش شکایت برای فتح مجلس/خبر جدید درباره مهدی هاشمی

پر بیننده سیاسی پنجشنبه:نامه زیبا کلام به روحانی/جنبش شکایت برای فتح مجلس/خبر جدید درباره مهدی هاشمی

روزنامه قانون نامه سرگشاده ای از صادق زیباکلام به رئیس جمهور درباره توقیف هفته نامه 9 دی منتشر کرد.

در نامه زیبا کلام آمده است: 2روز پيش هفته نامه ۹دی به مدیرمسئولی جناب حجت الاسلام حمید رسایی با رای هیات نظارت برمطبوعات بسته شد.ظاهرا بخشی ازدلیل این تصمیم(ونه همه آن) مخالفت «۹دی» باتوافق هسته ای وین می بوده واستناد به دستورالعمل جدید شورایعالی امنیت ملی که ماه پیش و در بحبوحه مذاکرات وین خطاب به مطبوعات صادر شده است. اینجا را ببینید.

قطع سخنان روحانی از تلویزیون

سخنان رئیس جمهور در جمع مردم اسلام شهر، دوبار قطع شد. یکبار از سوی صداوسیما ویک بار با فریادهای شوق آمیز مردم. اینجا را ببینید.

رئیس جمهور امروز در بیست و یکمین سفر استانی خود به جنوب غرب استان تهران رفت و در جمع مردم اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم سخن گفت. اینجا را ببینید.

سخنرانی صبح امروز روحانی در جمع مردم اسلامشهر با شعارهای پیاپی مردم همچون «روحانی دیپلمات حمایت حمایت»، «روحانی دوستت داریم» و «روحانی ملاقات ملاقات» روبرو شد. اینجا را ببینید.


جنبش شکایت برای فتح مجلس

روزنامه آفتاب یزد در گزارشی با اشاره به شکایت محمود احمدی نژاد از جهانگیری و اشرفی اصفهانی نوشت:از تمام این شکایت بازی‌ها می‌توان اینگونه نتیجه گیری کرد که هر شخص یا نهادی که مفاسد اقتصادی صورت گرفته در دوران ریاست احمدی نژاد را افشا نماید. اینجا را ببینید.


حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری معتقد است دولت محمود احمدی‌نژاد آلوده‌ترین دولت تاریخ بعد از انقلاب است در حالی که این دولت خود را از همه دولت‌ها ممتاز می‌دانست اما مردم با قضایای معاون اول (محکومیت محمدرضا رحیمی از سوی دادگاه) دیدند که ویژگی‌های ممتاز این دولت چه بود. اینجا را ببینید.


چهارشنبه ۲۵ اسفند ۸۹ خبرنگار تلویزیون اسپانیا به نهاد ریاست جمهوری رفت تا با محمود احمدی‌نژاد گفت و گو کند. اینجا را ببینید.

روزنامه کیهان نوشت:حامیان فتنه‌ 88 می‌گویند ای کاش مجلس خبرگان، شرط اجتهاد را از نامزدهای انتخابات این مجلس بردارد. اینجا را ببینید.

۲۳ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از بیانیه‌ راستی‌آزمایی موشکی طلاب حوزه علمیه قم حمایت کردند. اینجا را ببینید.

خبر جدید درباره مهدی هاشمی 

خبری در رسانه های مجازی منتشر که در آن ادعا شده بود: علت تاخیر در اجرای حکم مهدی هاشمی، بیماری دیسک کمر عفت مرعشی،همسر آیت الله هاشمی است که برای عمل جراحی به کشور سوییس سفر کرده است و ظاهرا قرار است پس از بازگشت وی، این حکم اجرایی شود! اینجا را ببینید.

 

کد N913107

وبگردی