آفتاب

آخرین وضعیت حمید بقایی از زبان وکیلش

آخرین وضعیت حمید بقایی از زبان وکیلش

وکیل معاون اجرایی رئیس جمهور سابق، آخرین وضعیت موکل خود را تشریح کرد.

سید عادل حیدری وکیل «حمید بقایی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین وضعیت موکلش گفت: حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور سابق پس از 56 روز بازداشت موقت در زندان اوین، صبح روز گذشته (سه شنبه، 13 مرداد) اجازه ملاقات با بنده را پیدا کرد.

وی تصریح کرد: با وجود درخواست های مکرر مبنی بر ضرورت انجام ملاقات وکلای بقایی با موکل خود در زندان، پس از گذشت 56 روز از بازداشت بقایی، سرانجام روز گذشته موفق به ملاقات وی شدیم.

گفتنی است به گفته وکلای بقایی، طی این مدت طولانی، فقط چهار جلسه رسیدگی در بازپرسی تشکیل گردیده است که آخرین جلسه در روز 22 تیرماه گذشته برگزار شده و در بیست روز گذشته نیز هیچ بازجویی جدیدی در محل بازپرسی از وی صورت نگرفته است.

وکلای بقایی معتقدند که دو ماه بازداشت موقت به هیچوجه منطقی و قابل توجیه نبوده و لازم است بازداشت او خاتمه یابد زیرا رسیدگی به پرونده به هیچ وجه موکول به ادامه بازداشت مشارالیه نیست.

گفتنی است؛ سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری که روز دوشنبه 12 مرداد ماه برگزار شد در پاسخ به ضرورت شفاف سازی پرونده بقایی گفت: قانون جلوی ما را گرفته و گفته نمی‌توانید جزئیات اتهام را بگویید و تا حکم قطعی نشده، چیزی نگویید.

17213

 

کد N912325

وبگردی