آفتاب

ویسی: امسال تولد دوباره من است/ باید پرسپولیس را ببریم

ویسی: امسال تولد دوباره من است/ باید پرسپولیس را ببریم

سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان اینکه امسال تولد دوباره من است گفت: بازی فردا مقابل پرسپولیس برای هر دو تیم بسیار سخت است ولی ما حتما باید پرسپولیس را شکست دهیم.

به گزارش ایسنا، ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد:‌ بازی ما مقابل پرسپولیس یک بازی بسیار سخت برای هر دو تیم است و هیچکدام شناخت کافی نسبت به یکدیگر ندارند.

وی ادامه داد: هر دو تیم برای سه امتیاز بازی می کنند. تیم ما در دیدار قبلی اش برابر سپاهان نتوانست امتیاز بگیرد و در این بازی حتما می خواهیم پرسپولیس را ببریم. پرسپولیس نیز در بازی قبلی به تساوی رسید ولی ما باید سه امتیاز بازی میزبانی را بگیریم و باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم و باید با ارائه یک بازی خوب و جوانمردانه به حداکثر امتیاز دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان تاکید کرد: ما برای امسال برنامه داریم و می خواهیم بهتر از سال گذشته باشیم و میانه های جدول را برای خودمان درنظر گرفته‌ایم. تیم‌مان جوان و بومی شده است. و تمام تلاش ما این است که شرایط سال دوم حضورمان در لیگ تکرار نشود و همه باید کمک دهیم تا بتوانیم در نیمه های بالایی جدول جای بگیریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا گرمی هوا به سود شما است عنوان کرد: شرایط عادی است و همه جای کشور گرم است و گرمی هوا بهانه‌ای کوچک برای پرسپولیس است و بهانه خوبی نیست. در کل شرایط برای هر دو تیم مساوی است و البته شاید هم به ضرر ما باشد چرا که با توجه به اینکه همیشه تمرینات ما در هوای گرم انجام می شود بیشتر از حریف انرژی مصرف می کنیم.

ویسی در پاسخ به سوال خبرنگاری که چرا استقلال خوزستان تماشاگر ندارد گفت: تماشاگران ما مانند برخی تیم ها از قبل تعیین شده نیستند . در خوزستان همه طرفدار فوتبال هستند و مطمئنا ما هم طرفداران بسیاری داریم ولی متاسفانه به ورزشگاه نمی‌آیند. تماشاگران واقعی فوتبال خوزستان باید ششدانگ از آن حمایت کنند و البته باید زیرساخت ها نیز برای تماشاگران درنظر گرفته شود و باشگاه ها نیز باید پیگیر این موضوع باشند. در هر حال انتظار داریم طرفداران فوتبال خوزستان از هر سه تیم حمایت کنند.

وی بیان کرد:‌ما جوانان جویای نامی را جذب کرده‌ایم که بیشتر آن‌ها جوان و زیر 23 سال هستند انتظار خودمان هم مانند مردم بالا رفته است . اینکه مردم از بومی شدن تیم خوشحالند خوب است ولی ما باید بتوانیم کارمان همراه با نتیجه گیری هم باشد و امیدوارم این امر امسال هم محقق شود

ویسی خاطرنشان کرد: من برای تیم بستن یک فلصله دارم که در صبا انجام دادم و در پیکان هم این کار انجام شد ولی متاسفانه 14-15 بازی من در این تیم نبودم و این تیم در لیگ نماند هرچند به حساب من گذاشته شد.

وی افزود: در استقلال خوزستان هم در سال اول حضورم می خواستیم در لیگ بمانیم ولی در سال دوم می خواستیم پیشرفت کنیم اما این گونه نشد ولی امسال تولد دوباره خود و شکوفایی استقلال خوزستان است و ما از نوع رفتارهای مردم متوجه شده ایم که مردم از تیم راضی هستند.

ویسی درباره عدم حضور میثم مجیدی و مهدی مومنی در این تیم گفت: مومنی با ما قرارداد نداشت و رفت . میثم مجیدی هم قرار داد داشت و با توجه به اینکه او را به تیم دیگری دادیم توانستیم از این طریق درآمدزایی داشته باشیم. به هر حال فوتبال همین است. وقتی بازیکنی را نخواهیم مربی بد می شود البته شرایط آب و هوایی خوزستان طوری است که بازیکنان به سختی به اینجا می آِیند ولی شگرد ما این است که از لیگ های پایین تر بازیکن بیاوریم و معرفی کنیم.

ویسی درباره اعتراض به داوری در بازی سپاهان گفت:‌از کمیته داوران انتظار داریم اگر اشتباهی می شود به ضرر تیم های کوچک نباشد البته اعتراضی نداریم و قول می دهیم بازیکنان ما به داوران هیچ وقت اعتراض نکنند.

وی درباره زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز گفت: روز گذشته شرایط زمین را دیدم و در آن تمرین کردیم . شرایط بدی نداشت و کیفیت چمن و نرمی زمین نیز خوب بود. و فکر می کنم فردا وضعیت زمین معلوم می شود . در کل زمین مناسب بود.

ویسی در پایان یادآور شد: برای بازی فردا مقابل پرسپولیس محروم و مصدوم نداریم.

انتهای پیام

کد N912294

وبگردی