آفتاب
/35 سال مدیریت جهادی/

موسوی:جهاددانشگاهی باید حمایت شود

موسوی:جهاددانشگاهی باید حمایت شود

نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تعارفات را کنار گذاشت و در عمل از جهاددانشگاهی به‌عنوان یک مجموعه علمی، پژوهشی، فرهنگی و انقلابی، حمایت کرد.

سیدموسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس با اشاره به این‌که «جهاددانشگاهی وارد سی و پنجمین سالگرد تولد خود می‌شود« اظهار کرد: متاسفانه هنوز بسیاری از مسئولین بخش‌های دولتی و خصوصی از توان بالای جهاد دانشگاهی اطلاع کافی ندارند.

نماینده مردم لامرد در مجلس تصریح کرد: جهاد دانشگاهی از بدو تاسیس تاکنون نقش بی‌بدیلی را در راستای توسعه علم و فناوری ایفا کرده است. در حال حاصر این مجموعه در حوزه‌های مختلف علمی در مراحل طراحی، تحقیق و حتی اجرا عمیق‌ترین، وسیع‌ترین و به روزترین برنامه‌ها را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: ضرورت توفیق بیشتر مجموعه جهاد دانشگاهی در این است که در مرحله اول دولت و در مراحل بعد بخش خصوصی با حمایت همه‌جانبه از طرح‌ها، از این ظرفیت عظیم استفاده کنند.

وی با بیان این‌که «حوزه‌ای نیست که جهاد دانشگاهی درآن ورود نکرده باشد» ضمن ابراز تاسف از این‌که «هیچ یک از دولت‌ها از ظرفیت بالای جهاددانشگاهی استفاده نکرده‌اند»، گفت: علاوه بر دولت، بخش خصوصی هم از پتانسیل این مجموعه بهره کافی نبرده است.

انتهای پیام

کد N912228

وبگردی