آفتاب

سانتوس: منصوریان ذهن و شرایط بازیکنان را می‌خواند

سانتوس: منصوریان ذهن و شرایط بازیکنان را می‌خواند

مدافع تیم نفت می‌گوید بازی در کنار سید جلال حسینی راحت است، چون او باهوش است.

به گزارش ایسنا، کارلوس سانتوس، مدافع برزیلی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص شرایط فعلی خود در تیم نفت و اینکه چرا پس از جدایی از ذوب‌آهن به نفت پیوست گفت: فکر می کنم همین که تیم نفت یک تیم بزرگ در فوتبال ایران است دلیل کافی برای پیوستن من به این تیم بود ضمن اینکه آنها نیز به فوتبال من علاقه نشان داده و به من پیشنهاد دادند و من هم قبول کردم. همانطور که گفتم نفت تیمی بزرگ در فوتبال ایران است و من به بازی کردن در تیم های بزرگ علاقه دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در تیم‌های خوب ایران مثل ذوب‌آهن و نفت خیلی زود می‌توانی در ترکیب ثابت تیم‌ها حضور پیدا کنی، تصریح کرد: من حدود 10 سال است که از شهرم دورم و یک زندگی کاملا حرفه‌ای دارم بنابراین برایم سخت نیست که وقتی به تیم جدیدی می‌روم خیلی زود با شرایط جدید خودم را هماهنگ کنم، ضمن اینکه مردم ایران بسیار مهربان و اکثر آنها فوتبال دوست هستند که همین موضوع نقش بسزایی در جا افتادن من در تیم‌های ایران دارد.

مدافع میانی نفت تهران در مورد اینکه آیا قبل از حضور در ایران سابقه بازی در تیم‌های آسیایی را داشته‌ای گفت: بله در سال 2010 حضور در لیگ چین را تجربه کردم و از سال 2011 تا 2013 نیز در عربستان بازی کردم. به اعتقاد من ایران یکی از بهترین تیم‌های ملی را دارد. ایرانی‌ها لیگ قوی دارند که بازیکنان خوب و با کیفیتی در آن بازی می کنند.

وی افزود: من معتقدم سطح کیفی لیگ ایران از لیگ‌های چین و عربستان سعودی که در آنها بازی کرده‌ام بالاتر است و فقفط کیفیت چمن و امکانات سخت افزاری آن لیگ‌ها از لیگ ایران بهتر است.

سانتوس در مورد کار کردن با منصوریان نیز خاطر نشان کرد: منصوریان مربی جوانی و پسر خیلی خوبی است. خیلی خوب است که شما با مربی کار کنی که قبلا خودش فوتبالیست بوده و در بالاترین سطح فوتبال کشورش بازی کرده است. منصوریان می تواند ذهن و شرایط بازیکنانش را به خوبی درک کند. وی در زمان بازیگری فوتبالیست خیلی خوبی بوده و در آینده‌ای نزدیک هم مربی بزرگی خواهد شد.

وی در مورد نخستین بازی خود در ترکیب نفت مقابل تراکتورسازی به سایت باشگاه گفت: بازی سختی را مقابل تراکتورسازی داشتیم چون در اولین بازی لیگ همیشه تیم‌ها می‌خواهند قدرتشان را به معرض نمایش بگذارند. در بازی با تراکتورسازی این ما بودیم که 90 دقیقه بازی را کنترل کردیم. ما 3 یا 4 موقعیت خیلی خوب گل‌زنی داشتیم که متاسفانه از دست دادیم اما آنها فقط یک موقعیت جدی گلزنی داشتند. می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم هرچند که کسب یک امتیاز در تبریز مقابل تیم تراکتورسازی در هفته نخست لیگ برتر امتیاز خوبی است.

سانتوس در مورد زوجش، سید جلال حسینی، در مرکز خط دفاعی تیم فوتبال نفت تهران و اینکه آیا توانسته به هماهنگی لازم با او در جریان بازی برسد، گفت: در مورد سید جلال حرف زدن خیلی راحت است چون هرکسی می‌داند یک بازیکن و بویژه یک بازیکن جوان آرزویش بازی کردن در کنار اوست. سید جلال تجربه ملی زیادی داشته و سابقه بازی در جام جهانی را نیز دارد. وی رفتار و زندگی حرفه ای را دارد.

وی افزود: بازی کردن در کنار سید جلال خیلی راحت است چون او باهوش است و قدرت بازی‌خوانی بالایی دارد. بازی کردن با کسی که در جریان بازی زیاد فکر می‌کند و زیاد هم می‌دود، خیلی فوتبال را برای شما راحت می‌کند.

مدافع میانی تیم نفت در مورد بازی با صبا نیز تاکید کرد: ما بازی صبا مقابل استقلال اهواز را دیدیم. آنها تیم خوبی هستند که مربی خوبی هم دارند بنابراین باید در بازی با آنها در جریان بازی تمرکز کامل داشته باشیم چون اگر با دقت و تمرکز بازی نکرده و بخواهیم بدون فکر و برنامه و احاسی بازی کنیم با مشکلاتی روبرو خواهیم شد. هدف و برنامه ما در این فصل قهرمانی است بنابراین برای سه امتیاز هر بازی برنامه داریم بویژه اینکه اگر در آن بازی در خانه بازی کنیم.

انتهای پیام

کد N911693

وبگردی