آفتاب
ترابیان در گفتگو با مهر:

تیم تاسیسات هراس‌آور است/ خسوس باید به کمیته فنی برنامه بدهد

تیم تاسیسات هراس‌آور است/ خسوس باید به کمیته فنی برنامه بدهد

رئیس کمیته فنی فوتسال با بیان اینکه دیدار تیم‌های تاسیسات ایران با ناگویای ژاپن در جام باشگاه‌های آسیا یکی از مسابقات به یاد ماندنی فوتسال بود، گفت: «خسوس کاندلاس» باید به کمیته فنی برنامه بدهد.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی تیم فوتسال تاسیسات دریایی برابر ناگویای ژاپن و صعود نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: این مسابقه یک فینال زودرس بود و پیشرفته‌ترین تیمهای جام باشگاه‌ها با هم روبرو شدند. دو تیم، فوتسال را به معنای واقعی در زمین پیاده کردند و با آنالیز و شناخت کامل پا به میدان گذاشتند.

رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: تیم ژاپن قصد داشت با سرعت زیاد و تعویضهای متوالی بازی را بگیرد ولی تاسیسات با ترکیب هراس آور خود و با تجربه زیاد، حریفش را شکست داد. این تاسیسات مرا یاد تیم ملی سال ۲۰۰۸ می‌اندازد. این مسابقه به یادماندنی بود و به کسانی که آنرا دنبال می‌کردند یکبار دیگر ثابت شد که سرعت، حریف تجربه نمی‌شود.

ترابیان با اشاره به تیم ناگویا، تاکید کرد: ترکیب ناگویا در واقع تیم ملی ژاپن بود. آنها بازیکنان بزرگ زیادی داشتند ولی تاسیسات این تیم قدرتمند را شکست داد و از نظر من بدون قید و شرط فینالیست جام باشگاه‌ها است.

رئیس کمیته فوتسال درباره بازگشت «خسوس کاندلاس» سرمربی پیشین تیم ملی به ایران و احتمال ادامه همکاری وی در ایران، گفت: خسوس باید به کمیته فنی برنامه ببیند و ما در ترکیب کادر فنی و برنامه‌اش دقت لازم را خواهیم داشت. هنوز مشخص نیست که چه زمانی با خسوس جلسه خواهیم داشت.

ترابیان در پایان در پاسخ به این سئوال که «آیا حضور خسوس در تیم ملی بازگشت به عقب نیست؟» تصریح کرد: اجازه بدهید فعلا حرفی نزنم. ما باید ابتدا با خود خسوس صحبت کنیم و برنامه‌هایش را بگیریم.

تیم فوتسال تاسیسات روز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به مصاف ناگویای ژاپن رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد تا نماینده ایران امروز در نیمه نهایی به مصاف تیم نفت عراق برود.

کد N911579

وبگردی