آفتاب
القاعده بار دگیر غرب را تهدید کرد؛

آمریکا و غرب در معرض تهدید «گرگ تنها» هستند

آمریکا و غرب در معرض تهدید «گرگ تنها» هستند

گروه تروریستی القاعده بار دیگر آمریکا و غرب را تهدید به اجرای عملیات تروریستی منفرد در قالب عملیات موسوم به «گرگ تنها» کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، گروه تروریستی القاعده با انتشار ویدئویی از اعضای این گروه تروریستی خواست که اقدام به اجرای عملیات «گرگ تنها» در آمریکا، فرانسه و دیگر کشورهای «کافر» ، کنند.

پایگاه آمریکایی «سایت» که درخصوص رصد رسانه های گروههای تکفیری  فعالیت می کند حمله تروریستی اخیر در ایالت تنسی آمریکا را همسو با عملیات گرگ تنها دانست.

در ماه جولای مردی مسلح به پایگاه تفنگداران دریایی آمریکا در تنسی حمله کرد که در نتیجه آن چهار نفر کشته شدند. عامل حمله یک مهاجر کویتی بود. 

القاعده زمستان سال گذشته نیز در اقدامی مشابه کشورهای غربی را به انجام عملیات گرگ تنها تهدید کرد.

گرگِ تنها اصطلاحی است که به عملیات گروهک های خفته اطلاق می شود، افرادی که عضو این گروهک ها هستند، شیوه هایی مختلف و مخفی را دنبال می کنند و برای اجرای عملیات به صورت جداگانه عمل می کنند

گرگِ تنها، عنصری آموزش دیده است که از مهارت ها و تجربه های مختلفی بهره مند است و با تکیه بر آن ها می تواند به تنهایی عمل کند، اما در عین تنهایی فعال و تاثیرگذار باشد؛ به این ترتیب تنها بودن، برای او تبدیل به ویژگی می شود و امکان ارتکاب اشتباه و لو رفتن عملیات را کم می کند و برخلاف کار گروهی که قابل شناسایی است، غیرقابل رصد خواهد بود

کد N911572

وبگردی