آفتاب
پیمان اکبری:

برد حق کره جنوبی بود/ برای ادگار برنامه ویژه داریم

برد حق کره جنوبی بود/ برای ادگار برنامه ویژه داریم

سرمربی تیم ملی والیبال ب ایران در واکنش به شکست برابر کره جنوبی بیان کرد: برد حق کره‌جنوبی بود وخوشحالم که در این مرحله باختیم و حذف نشدیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان اکبری درباره شکست تیم ملی ب والیبال ایران برابر کره‌جنوبی در مرحله دوم رقابتهای قهرمانی آسیا در تهران گفت: من خدا را شکر می‌کنم که در این مرحله باختیم. البته باید بگویم که برد حق کره‌جنوبی بود. ما اگر در مرحله بعد می‌باختیم حذف می‌شدیم و حالا فرصت داریم تا جبران کنیم.

وی در خصوص رویارویی با استرالیا در مرحله بعد عنوان کرد: استرالیا از میانگین قدی بالایی برخوردار است. برنامه ما این است که پاس‌ها را با فاصله از تور برای اسپکرها بفرستیم تا در کمند مدافعان این تیم گرفتار نشویم. البته دریافت اول استرالیا خیلی جفت و جور نیست و باید از حربه سرویس خوب استفاده کنیم.

اکبری با اشاره به حضور ادگار در پست پشت خط زن حریف یادآور شد: این بازیکن از قامت خیلی بلندی برخوردار است و حتی اسپک‌های خود را از بالای دستان مدافعان می‌زند. من چهار ست بازی او را مقابل ژاپن دیدم. برنامه ویژه‌ای برای مهار او داریم و باید کاری کنیم پاسور حریف به او کمتر پاس بدهد.

کد N911367

وبگردی