آفتاب

تابش: مجلس برای حمایت از آموزش و پرورش عزمی جزم دارد

تابش: مجلس برای حمایت از آموزش و پرورش عزمی جزم دارد

نماینده مردم اردکان ظهر امروز در سی و دومین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور حضور یافت و در حاشیه این اجلاس، طی جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، نماینده مردم اردکان در این جلسه گفت: خوشبختانه نمایندگان مجلس برای حمایت از آموزش و پرورش در پیشبرد برنامه‌های آموزشی که بسترساز تربیت نسل آینده و رقم خوردن توسعه و پیشرفت کشور است، عزمی جزم دارند و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات پیش رو، به حداقل برسد.

وی در بخشی از سخنانش عنوان کرد: مسئولان در استان یزد با پیشینه و قدمت والای فرهنگی، وظیفه خویش می‌دانند از معلمان و آموزش و پرورش حمایت همه جانبه‌ای داشته باشند.

نماینده مردم اردکان با تشکر از مدیران، معلمان و همه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت استان، دانش آموزان مستعد و اولیاء متعهد آنها که افتخار 21 سال کسب بالاترین رتبه قبولی در سطح کشور را نصیب خویش کردند گفت: لزوم حفظ شأن و شخصیت فرهنگیان و برخورد واقع بینانه با مطالبات صنفی آنها و حفظ حرمت فرهنگیان بسیار حائز اهمیت و مورد انتظار است.

تابش همچنین از وزیر آموزش و پرورش دعوت کرد تا برای تجلیل از برترین‌های کنکور و معلمان و فرهنگیان نمونه؛ و بررسی مشکلات و مسائل آموزش و پرورش به یزد و شهرستان اردکان سفر کند.

انتهای پیام

کد N910941

وبگردی