آفتاب

روحانی پنجشنبه به جنوب غرب استان تهران می رود

روحانی پنجشنبه به جنوب غرب استان تهران می رود

ایرنا نوشت:

  معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به سفر روز پنجشنبه رییس جمهوری و هیات همراه به شهرستان های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم گفت: مردم این سه شهرستان با تشکیل ستادهای مردمی و برنامه ریزی مناسب آماده استقبال باشکوه و پرشور از کاروان تدبیر و امید هستند.

سیدشهاب الدین چاوشی  افزود: مردم این مناطق از زمان انتشار خبر سفر رییس جمهوری و هیات همراه به شهرستان های خود با حضور در ستادهای مردمی، آماده استقبال پرشور از کاروان دولت تدبیر و امید شده اند.
معاون استاندار تهران استقبال باشکوه مردم شریف و قدرشناس این مناطق را بیانگر تعلق خاطر آنان به نظام جمهوری اسلامی و کارآمدی دولت یازدهم دانست و گفت: استقبال پرشور مردم از کاروان دولت یازدهم، امید و نشاط را در خدمتگزاران آنان مضاعف خواهد کرد.
وی تاکید کرد: رییس جمهوری و برخی وزرا و اعضای هیات دولت که وی را در این سفر همراهی می کنند قرار است از نزدیک با مسایل، نیازها و دغدغه های عمومی مردم این مناطق محروم آشنا شده و امید است که برخی گره های کور این شهرستان ها با سرانگشتان تدبیر دولتمردان گشوده شود.
معاون استاندار تهران افزود: رییس جمهوری در این سفر، صبح پنجشنبه 15 مرداد با حضور در مجموعه ورزشی خلیج فارس اسلامشهر با مردم این سه شهرستان دیدار و برای آنان سخنرانی می کند.
چاوشی خاطرنشان کرد: دیدار با مسوولان به منظور بررسی مسایل و مشکلات و بازدید از برخی مناطق این سه شهرستان از دیگر برنامه های سفر رییس جمهوری است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به برگزاری سه همایش باشکوه برای تجلیل از توفیقات هسته ای دولت تدبیر و امید در شهرستان های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم گفت: حمایت مردم این شهرستان ها از مسوولان بیانگر امید آنان به توانمندی و قابلیت های دولت جمهوری اسلامی است.
معاون استاندار تهران تصریح کرد: سفر رییس جمهوری به شهرستان های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم منشا خیر و برکات فراوانی برای این منطقه در راستای رشد و توسعه استان و خدمت رسانی بهینه و مطلوب به مردم می شود.
وی گفت: رییس جمهوری و هیات همراه شامل برخی وزرا و اعضای هیات دولت روز پنجشنبه به شهرستان های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم سفر می کنند.
سفر به شهرستان های جنوب غرب استان تهران بیست و یکمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید است.
سفر رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان تهران قرار است در پنج مرحله انجام شود که مردم شهرستان های قدس، ملارد و شهریار پنجم خردادماه امسال در مرحله اول این سفر، میزبان دکتر روحانی و هیات همراه بودند.
29213

 

کد N910905

وبگردی