آفتاب
ولایتی:

اجلاس پزشکان جهان اسلام فرصت خوبی برای تبادل نظر پزشکان در کشورهای اسلامی است

اجلاس پزشکان جهان اسلام فرصت خوبی برای تبادل نظر پزشکان در کشورهای اسلامی است

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: اجلاس پزشکان جهان اسلام به پزشکانی که عمدتاً از کشورهای اسلامی هستند کمک می‌کند تا در جریان پیشرفت‌ها و دستاوردهای سایر اساتید پزشکی در کشورهای مختلف اسلامی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این اجلاس علاوه بر این‌که در خصوص مسائل پزشکی تبادل نظر شد در رابطه با مسائل مختلف منطقه و بین‌المللی نیز پزشکان به تبادل نظر پرداختند.

علی‌اکبر ولایتی دبیرکل مجمع بیداری اسلامی با حضور در بخش دوم این اجلاس، گفت: در این بخش از اجلاس IMA (اتحادیه پزشکان جهان اسلام) اساتید و پزشکانی از ایران و کشورهای مختلف به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

وی ادامه داد: در بخش دوم این اجلاس من به همراه برخی از همکارانم در بیمارستان مسیح دانشوری راجع به بیماری سل و پیشرفت‌هایی که کشورمان در تشخیص و درمان این بیماری داشته به ارائه مقاله و اطلاعات خودمان می‌پردازیم.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با بیان این‌که پس از تبادل اطلاعات پزشکان ایرانی در رابطه با بیماری سل با اساتید عضو اتحادیه پزشکان جهان اسلام در رابطه با پیوند اعضا از سوی پزشکان بیمارستان مسیح دانشوری نیز ارائه دستاورد در این زمینه را خواهیم داشت و به طور کلی باید بگویم اجلاس پزشکان جهان اسلام فرصت مناسبی برای تبادل نظر بین پزشکان ایرانی و پزشکان جهان است.

انتهای پیام

کد N910069

وبگردی